Artykuł sponsorowany Czy mata podłogowa może pełnić funkcję reklamową?

Czy mata podłogowa może pełnić funkcję reklamową?

Mata podłogowa może być doskonałym nośnikiem reklamy, logo lub grafika reklamowa naniesiona na matę wpływa na prestiż lokalu. Odpowiednio dobrana kolorystyka przyciąga wzrok oraz podnosi estetykę wnętrza. Większość osób wchodzących do obiektu ma wzrok skierowany właśnie na podłogę, zatem montaż maty reklamowej przed wejściem np. do biurowca lub pasażu zachęci wchodzące osoby do odwiedzenia konkretnego punktu.

Funkcjonalność mat podłogowych z nadrukiem

Mata wejściowa z nadrukiem niesie wielowymiarowe korzyści i optymalne wykorzystanie przestrzeni obiektu. Dzięki właściwościom absorbującym brud i wilgoć, do wnętrza lokalu nie przedostają się zanieczyszczenia. Jeśli na macie zostanie umieszczone logo lub treść reklamowa, produkt może stać się elementem identyfikacji wizualnej firmy.

Nadruk reklamowy na matach podłogowych może idealnie wkomponować się w przestrzeń obiektu. Specjaliści z firmy JP Technik podkreślają możliwość zastosowania szerokiej gamy kolorystycznej, co zapewnia wierne odwzorowanie logotypu. Projekt jest wcześniej konsultowany i ustalany z klientem, a kolor mat dobierany do barw zastosowanych w grafice lub we wnętrzu lokalu. Dzięki spójności kolorystycznej podnosi się estetyka wykończenia wnętrza.

Mata wejściowa jako sposób na poprawę wizerunku

Klienci odwiedzający lokale usługowe w pierwszej kolejności zwracają uwagę na kwestie wizualne. Dużą rolę odgrywa zatem czystość w pomieszczeniu oraz współgrające ze sobą elementy wyposażenia wnętrza. Lokal powinien być schludny i estetyczny, co ma zachęcić do zakupu. Prestiż punktu handlowego można podnieść, tworząc spójną identyfikację wizualną, a montaż maty podłogowej z logo może dodatkowo pozytywnie wpłynąć na doznania kupujących. Na macie można nadrukować logotyp lub treść reklamową, zachęcającą do odwiedzenia lokalu i dokonania zakupów.

Ważne jest jednak, aby pamiętać o konserwacji maty zgodnej z zaleceniami producenta. Mata powinna być regularnie odkurzana i szczotkowana, co przedłuża jej żywotność oraz podnosi estetykę. Regularny serwis podtrzymuje wydajność maty, która zatrzymując zabrudzenia przed wejściem do budynku, pomaga w budowaniu estetyki pomieszczenia handlowego.

Mata podłogowa może również wskazywać kierunek wejścia do lokalu lub określonej ekspozycji w sklepie. Chcąc przyciągnąć klientów do lokalu, można zainwestować w maty rozłożone na terenie pasażu handlowego lub obiektu biurowego i w ten sposób zachęcić osoby do odwiedzenia konkretnego sklepu.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas