Artykuł sponsorowany Zalety breloków reklamowych

Zalety breloków reklamowych

Breloki reklamowe, podobnie jak długopisy czy kubki oraz inne tego typu gadżety, to doskonały sposób na budowanie świadomości marki, zarówno przez wielkie korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa. Do najważniejszych zalet zaliczyć trzeba ich cenę, funkcjonalność oraz czytelność zawartego na nich przekazu. Dlaczego jeszcze warto zainteresować się tą właśnie formą promocji, jaką są breloki?

Brelok do kluczy z logotypem danej firmy to gadżet stosunkowo niedrogi, w związku z czym na rozwiązanie to zdecydować się mogą również osoby, które dopiero wchodzą na rynek ze swoją działalnością i nie dysponują jeszcze pokaźniejszym budżetem marketingowym. To jedna z kluczowych cech decydujących o tym, że breloki reklamowe cieszą się tak dużym zainteresowaniem przedsiębiorców.

Pozytywne skojarzenia

Nie mniej istotny jest również fakt, że o ile reklama w Internecie czy telewizji coraz powszechniej odbierana jest jako nachalna, o tyle drobny upominek w postaci praktycznego gadżetu, jakim jest brelok do kluczy, postrzegany jest raczej pozytywnie. Dzięki temu już „od pierwszego wejrzenia” można zacząć budować korzystny wizerunek firmy.

Wszechstronność

Breloki służą nie tylko temu, aby łatwiej odnaleźć klucze wśród innych drobiazgów. Da się zamocować je także chociażby przy zapięciach od toreb, aby ułatwić otwieranie i zamykanie tych ostatnich. Szczególny rodzaj breloka przyda się z kolei w supermarkecie do odczepiania wózków. – Jego posiadacz nie musi już pamiętać o tym, aby na zakupach zawsze mieć przy sobie drobne o odpowiednim nominale – mówi przedstawiciel produkującej m.in. takie breloki firmy WISplast.

Budowanie wizerunku

Na nich zaś również umieścić można logo firmy, jej adres www lub telefon kontaktowy. Dzięki temu będą one zawsze pod ręką. Częste, nawet nieświadome spoglądanie na dany wizerunek (symbol, kolory) sprawia natomiast, że skutecznie utrwala się on w pamięci. Potencjalny klient, mając do wyboru produkt lub usługę, którą w ten sposób kojarzy, oraz inną, znaną nieco słabiej – z większym prawdopodobieństwem wybierze pierwszą z tych opcji, szybciej też po prostu zwróci na nią uwagę.

Uniwersalność

Breloki towarzyszą ludziom na co dzień, w wielu rozmaitych sytuacjach. Są gadżetem, z którego mogą skorzystać przedstawiciele praktycznie każdej grupy docelowej, co decyduje o ich uniwersalności. Nie każdy bowiem będzie używał np. opatrzonego danym logotypem kalendarza czy parasola. Podobnie uniwersalny, zdawałoby się, długopis jest z kolei medium znacznie mniej czytelnym. W przeciwieństwie natomiast do kubków, breloki przemieszczają się wraz z ich właścicielami po świecie. Gdy rzucą się w oczy osobie postronnej, wówczas może zawiązać się konwersacja na temat firmy, która umieściła na nich swoje logo. Znacząco zwiększa to zasięg jej potencjalnych odbiorców.

Trwałość

Breloki – zwłaszcza te porządnie wykonane – cechują się też dużą trwałością. Są na pewno trwalsze od wizytówek, które potrafią bardzo szybko trafić do kosza lub ulec zagubieniu. Trwałość towarzyszącego nam przez jakiś czas breloka potrafi zaś pośrednio przełożyć się na postrzeganie reklamującej się na nim firmy jako solidnej i rzetelnej, bo obecnej w przestrzeni publicznej w dłuższej perspektywie czasowej.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas