Artykuł sponsorowany Jakie dane umieścić, a czego unikać na wizytówce by porwała tłumy?

Jakie dane umieścić, a czego unikać na wizytówce by porwała tłumy?

Przypadkowe, chaotyczne ruchy marketingowe mogą zrazić do nas klientów. W myśl powszechnie znanej zasady marketingowej: jeden zadowolony Klient przyprowadzi firmy trzech nowych kupujących, a jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu nigdy do Ciebie nie przyjdzie - warto poświęcić chwilę czasu na stworzenie projektu materiałów drukowanych. Wszak to one umożliwiają klientowi odnalezienie nas w gąszczu firm o podobnym do naszego profilu działalności.

Umiejętna reklama sprawi, że nasza firma wyróżni się na tle konkurencji. Jeśli się wyróżni, będzie zauważona, ma szansę być zapamiętaną, polubioną, a to w obliczu pojawiającej się u klienta chęci zakupu już jeden krok, do sfinalizowania transakcji zakupu.

Jak działają wizytówki, o czym trzeba pamiętać?

Stworzenie wizytówki wydaje się na pozór banalnym zadaniem. Ot prostokąt z wypisanymi danymi takimi jak: nazwa firmy, adres, telefon, adres poczty internetowej, domena strony. Z własnej praktyki i obserwacji wiemy, że część wizytówek chowamy do portfela, a część po otrzymaniu traktujemy, jako zakładkę do książki, notes, czy po prostu wyrzucamy ją bez mrugnięcia okiem.

Wizytówki w zależności od miejsca zastosowania dzielą się na:

  • Wizytówki firmowe (służbowe),
  • Osobiste,
  • Rodzinne,
  • Kombinowane – z elementami wizytówki osobistej i służbowej.

Aby wizytówka spełniała swą funkcję informacyjno-wizerunkową nie może być przypadkową zbieraniną liter i obrazków. Nawet jeśli są to dobrej jakości infografiki, a będą sprzeczne z ogólnym profilem działalności firmy, opakowaniem produktu, layoutem strony internetowej, wizytówka nie zadziała. Pieniądze przepadną, zwrotności z inwestycji drukowania wizytówek nie będzie. Aby uniknąć tego rodzaju wpadek, należy zlecić projekt i wykonanie profesjonalnej agencji reklamy - drukarni, jak chociażby firma FOLDRUK-FOLION S.J.

Porywająca, zapadająca w pamięć wizytówka będzie zawierała dane firmy w konkretnym miejscu, w określonej formie:

  • w centrum lub w górnej części wizytówki
  • po lewej stronie wizytówki jednostronnej
  • na awersie wizytówki dwustronnej.

Przy projektowaniu wizytówek, koniecznie musimy zwrócić uwagę na

  • Układ graficzny wizytówki
  • Rozmiary czcionek
  • Format wizytówki
  • Rodzaj, gramatura papieru.

Kiedy wybrać wizytówki jednostronne, a kiedy lepsze będą dwustronne?

Zlecając projekt i wykonanie wizytówek, zostaniemy poproszeni o wstępną deklarację rodzaju wizytówki, która by nas interesowała, czyli czy wolimy:

  • Wizytówkę jednostronną, a może
  • Wizytówkę dwustronną?

Jest to jedynie wstępna deklaracja, gdyż profesjonalna drukarnia w ramach wywiadu, ankiety niezbędnej do sporządzenia projektu wizytówki spójnej z przedmiotem działalności firmy oraz layoutem w sieci pomoże nam wybrać właściwą decyzję. Tam, gdzie nazwa firmy niewiele mówi o profilu firmy, zaleca się wizytówki dwustronne. Układ dwustronny wizytówki pozwala na rozmieszczenie wszelkich danych kontaktowych (dane teleadresowe) z informacjami wiążącymi klienta z firmą (usługi, podstawowe sprzedawane produkty).

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas