Artykuł sponsorowany Haft komputerowy na odzieży - kiedy warto go wykonać?

Haft komputerowy na odzieży - kiedy warto go wykonać?

Haft komputerowy znacznie różni się od nadruku - przede wszystkim daje bardziej prestiżowy i elegancki efekt, a logo czy napis z czasem nie znikają pod wpływem częstego prania.  Wiele osób zastanawia się, czy warto wykonać haft komputerowy - podpowiadamy, kiedy warto go wykonać!

Czym jest haft komputerowy?

Jak mówi nam ekspert z drukarni Duocolor, metoda haftu znana jest już od starożytności. Dzięki haftowi przez wieki ludzie ozdabiali swoje ubrania, które dzięki temu zyskiwały na oryginalnym wyglądzie. Obecnie haft nie wymaga pracy ludzkich rąk, jest bowiem wykonywany za pomocą specjalnych hafciarek. Hafciarki podłączone są do komputera, do którego poprzez program wprowadza się tekst, logo lub grafikę do wyhaftowania. Następnie hafciarka haftuje wybrany wzór. W przemysłowych hafciarkach proces ten nie trwa długo i w krótkim czasie można wyhaftować grafiki na wielu sztukach odzieży.

Haft komputerowy daje bardzo wyraźny efekt, może być płaski lub wypukły w zależności od oczekiwanego efektu. Nie wątpliwą zaletą haftu jest to, że nie spiera się. Niestety, ale nadruki na odzieży reklamowej z czasem zaczynają się spierać i pękać, przez co odzież zaczyna wyglądać coraz gorzej. Haft ma znacznie większą wytrzymałość.

Haft komputerowy na odzieży reklamowej lub roboczej - kiedy warto wybrać to rozwiązanie?

W jaki sytuacjach odzież haftowana będzie najlepszym wyborem?

  1. Ubrania robocze często prane - jeśli planujesz wyhaftować ubrania robocze, to najlepszy wybór. Ubrania przeznaczone do pracy są prane o wiele częściej, niż inne ubrania. Haft komputerowy nie spiera się z czasem, więc jest doskonałym wyborem w sytuacji, kiedy chcemy mieć pewność, że napisy, logo lub grafika będą wyglądać doskonale przez bardzo długi czas. W takiej sytuacji haft na odzieży szybko się zwraca.
  2. Grube ubrania robocze lub reklamowe - nadruki są szybkie i tanie do wykonania, ale nie można ich wykonać na bardzo grubych ubraniach, a szczególnie na ubraniach, które nie mają gładkiej powierzchni. W takiej sytuacji haft komputerowy będzie najlepszym wyborem, można go wykonać nawet na bardzo grubych materiałach, takich jak polar.
  3. Ekskluzywne branże - bez wątpienia haft komputerowy kojarzy się z ekskluzywnością oraz najwyższą jakością, dlatego doskonale sprawdzi się w branżach, w których dba się o prezentację. Takimi branżami są na przykład hotelarstwo, gastronomia i rekreacja. O wiele lepiej prezentować się będą firmowe ubrania z wyhaftowanym logo lub imieniem, niż ubrania z nadrukiem, który dosyć szybki straci na atrakcyjności.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas