Materiał Partnera Reklamy 3D w małym formacie – przykłady zastosowania

Reklamy 3D w małym formacie – przykłady zastosowania

Wykorzystanie druku soczewkowego daje możliwość przygotowania materiałów promocyjnych z głębią 3D. Nietypowe rozwiązanie stosowane jest nie tylko w przypadku reklamy wielkoformatowej, ale z powodzeniem sprawdza się także w znacznie mniejszych formatach. Możliwości technologiczne pozwalają na stworzenie niepowtarzalnych zaproszeń czy wizytówek, ale nie tylko – jakie jeszcze są przykłady zastosowania reklam 3D w małym formacie?

Trójwymiarowy efekt

Stworzenie materiałów reklamowych z efektem 3D jest nowoczesną metodą na promowanie marki. Wzbudza spore zainteresowanie wśród odbiorców i daje możliwość znacznie trwalszego utrwalenia promocji w świadomości konsumentów. Oprócz wielkoformatowej reklamy renomowane drukarnie zajmujące się przygotowywaniem tego typu materiałów są w stanie również wykonać na życzenie klienta materiały w małym formacie. Przykładów ich zastosowania jest sporo – jednym z najczęściej wybieranych jest m.in. druk zaproszeń.

Mogą być one doskonałym sposobem np. na przyciągnięcie klientów do sklepu czy restauracji, do których to zaproszenie z efektem trójwymiarowym będzie z pewnością doskonale zapamiętane przez odbiorcę. Przygotowaniem takiego materiału reklamowego zajmie się drukarnia 3DPrint, która jest w stanie wykorzystać druk soczewkowy do tworzenia reklam zarówno w dużym, średnim jak i małym formacie. W przypadku drugiej grupy interesującym przykładem są też magnesy czy naklejki.



Reklama niewielka, ale skuteczna

Efektywność materiałów reklamowych przekłada się na wyniki danej firmy. Warto więc zadbać, by charakteryzowały się one niepowtarzalnością. Druk soczewkowy z powodzeniem sprawdzi się do tego celu – wykonuje się z jego wykorzystaniem wiele gadżetów reklamowych, w tym nawet breloki czy specjalne etykiety. Mniejsze od formatu B2 materiały promocyjne, na których znajdą się efekty 3D, mogą też być niewielkimi plakatami czy wizytówkami. Jak się zatem okazuje, przykładów zastosowania druku soczewkowego można wymienić niezwykle dużo.

Należy też pamiętać o sporych możliwościach, jakie daje ta technologia. Poszczególnych efektów może być bowiem sporo i z pewnością wpłyną one na ostateczny odbiór materiałów reklamowych. Stworzenie głębi 3D w połączeniu z efektem flip z pewnością wzbudzi zainteresowanie wśród potencjalnych konsumentów. Specjalistyczna drukarnia zastosować będzie mogła także m.in. animację, która też sprawdzi się w przypadku reklamy małoformatowej. Warto zdecydować się zatem na druk soczewkowy – to świetna i wciąż dość innowacyjna metoda promowania marki.

Podziel się