Artykuł sponsorowany Odzież biznesowa jako identyfikacja wizerunku firmy.

Odzież biznesowa jako identyfikacja wizerunku firmy.

Odzież biznesowa może być świetną reklamą firmy. Pod warunkiem, że jest dobrze dopasowana do sylwetki danego pracownika i estetycznie wykonana. Ten fakt można dobrze wykorzystać szczególnie wtedy, kiedy pracownik ma kontakt z klientem. Schludna i ciekawa odzież biznesowa przyciąga wzrok oraz wzbudza w usługobiorcy pozytywne skojarzenia z firmą.

Czym się kierować przy wyborze?

Odzież pracownicza musi być przede wszystkim dopasowana do specyfiki wykonywanej pracy. Poza tym odpowiedni dresscode powinien zostać ujęty w Regulaminie Pracy. Odzież biznesowa powinna być oznakowana logiem firmy bądź utrzymana w konkretnej kolorystyce. Każdy klient, który odwiedzi firmę musi mieć pewność, że osoba do której się zwróci jest częścią załogi. Ponadto pracownik w wybranej dla niego odzieży biznesowej musi czuć się komfortowo. Niedopuszczalne są ośmieszające nadruki na koszulkach czy zbyt krótkie spódniczki. Ubrania biznesowe muszą być wykonane z wysokiej jakości materiałów, co również ma wpływ na wizerunek firmy.



Klasyka sprawdzi się najlepiej

Najczęściej pracodawcy decydują się na klasyczne koszule. Mogą być one znakowane logo firmy, jednak coraz częściej wybierana jest też opcja haftowania. Koszule występują w wielu krojach, warto zapytać o zdanie pracowników, który będzie dla nich najbardziej komfortowy. Szeroki wybór koszul znajdziemy np. w L-Shop Team Polska. Firma ta specjalizuje się w, między innymi, dystrybucji odzieży biznesowej. Do koszuli w przypadku mężczyzn dobierane są spodnie, a w przypadku kobiet mogą być spodnie lub spódnica. Te części garderoby najczęściej pozostają bez żadnego oznakowania. Istotne, by były utrzymane w jednej tonacji kolorystycznej. Ma to duży wpływ na spójny wizerunek firmy. Dopełnieniem stroju mogą być znakowane krawaty i apaszki. Jest to bardzo atrakcyjny akcent, który dodatkowo wpływa na postrzeganie pracownika firmy jako godnego zaufania profesjonalisty.

Personalizacja jest bardzo ważna

Personalizacja odzieży biznesowej ma ogromny wpływ na wizerunek całej firmy. To przecież właśnie dzięki logo lub charakterystycznej kolorystyce marka rozpoznawana jest przez klientów. Statystyki pokazują, że firmy które nie inwestują w tego typu autopromocję, są mniej rozpoznawalne na rynku i cieszą się mniejszym zainteresowaniem klientów. Ponadto dobrze ubrany pracownik wzbudza zaufanie, wydaje się być bardziej kompetentny i pomocny w oczach usługobiorcy.  To także umacnia jego pozytywną opinię o przedsiębiorstwie i zachęca do dalszego korzystania z jego oferty. Odzież biznesowa spełnia zatem wiele funkcji i warto o tym pamiętać przy jej wyborze.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas