Materiał Partnera Gadżety reklamowe wykorzystywane na odzieży - przegląd rozwiązań

Gadżety reklamowe wykorzystywane na odzieży - przegląd rozwiązań

Obecnie coraz więcej osób stawia na oryginalną odzież, która znacznie różni się od standardowych rozwiązań. Zauważyły to również firmy. Wiedząc o tym, jak w dzisiejszych czasach istotne jest budowanie wizerunku, postawiły na gadżety reklamowe, wykorzystując je na swojej odzieży. Efektem tego jest widoczna przewaga nad konkurencją i zacieśnienie więzi z klientami. Jakie są popularne gadżety wykorzystywane na elementach garderoby?

Rola gadżetów reklamowych wykorzystywanych na odzieży

Badania przeprowadzone przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, wskazują, że niemal 83% polskich marketerów, wykorzystuje gadżety reklamowe. Głównym celem ich stosowania jest kształtowanie pozytywnego wizerunku swojej firmy.

Gadżety reklamowe wiążą się nie tylko z dbaniem o dobre imię przedsiębiorstwa, ale też z budowaniem relacji z otoczeniem. Nadawanie indywidualnego charakteru elementom garderoby to także czysty zysk finansowy, związany z przewagą nad konkurencją.

Stawianie na dodatki reklamowe, takie jak np. własny logotyp na podkoszulkach, koszulach czy spodniach, sprawdziło się w przypadku znanych firmy odzieżowych. Jest to dobre rozwiązanie dla każdej marki, która chce wprowadzić powiew świeżości i oryginalności na rynek modowy. W dodatku klienci, którzy pokazują się w podkoszulkach z logo Twojej firmy, są żywą reklamą. Ma to znaczny wpływ na zwiększenie grona potencjalnych odbiorców. Właśnie w ten sposób budujesz świadomość marki i zyskujesz nowych klientów.

Rodzaje gadżetów reklamowych przeznaczonych do odzieży

Jeśli chcesz stworzyć własną markę modową lub zainwestować w ubrania reklamowe, postaw na sprawdzone gadżety reklamowe na odzieży.

Obecnie prym wiodą naszywki i wszywki, które od razu rzucają się w oczy. Można je z powodzeniem umieścić na wybranym elemencie garderoby np. na:

  • podkoszulkach,
  • koszulach,
  • spodniach,
  • czapkach,
  • bluzach,
  • a nawet skarpetkach i majtkach.

Jednak naszywki i wszywki to niejedyne rozwiązanie. Coraz więcej przedsiębiorczych osób stawia na zawieszki do zamków. Oprócz ich funkcjonalności, istotna jest też estetyka. Jeśli zastanawiasz się nad takim rozwiązaniem, możesz wybrać np. produkty firmy Imar S.C., która ma około 30-letnie doświadczenie. Zamek z zawieszką wygląda bardzo gustownie i stylowo, szczególnie w przypadku sportowych kurtek, bluz czy toreb.

Mało osób wie, jak uniwersalnym zastosowaniem cieszą się breloczki. Może nie są przeznaczone do typowych elementów garderoby, jednak w połączeniu z kluczami, tworzą zgrany duet. Szczególnie zalecane jest to w przypadku pracowników, którzy dzięki gustownym breloczkom mogą poczuć przynależność do wspólnoty przedsiębiorstwa.

Inne gadżety reklamowe, takie jak np. przelotki do słuchawek czy paski zapinkowe, są równie chętnie wykorzystywane przez nowoczesne firmy. Jeśli więc chcesz, aby Twoja marka rozwinęła skrzydła i a ubrania z jej logo były chętnie noszone, postaw na urozmaicenie swojej odzieży o niesztampowe gadżety reklamowe.

Podziel się