Artykuł sponsorowany Dlaczego kalendarz to dobra forma reklamy?

Dlaczego kalendarz to dobra forma reklamy?

Spośród wszelkich akcesoriów reklamowych kalendarze niewątpliwie należą do grupy tych najbardziej praktycznych. Notes ze spisanymi kolejno datami i miejscem na notatki na poszczególnych stronach to uniwersalny gadżet, który przyda się zarówno zapracowanemu biznesmenowi, gospodyni domowej, jak i studentowi. Dlaczego to właśnie kalendarz warto wykorzystać w swojej kampanii reklamowej?

Nie zapomnij, zapisuj!

Podstawowym zadaniem kalendarza jest zapewnienie użytkownikowi możliwości przeglądania dat. Dostęp do uszeregowanych kolejno dni, tygodni i miesięcy pozwoli zorganizować zarówno życie zawodowe, jak i sferę prywatną. Dzięki temu z łatwością zaplanujemy ważne wydarzenia czy też odliczymy dni pozostałe np. do urlopu. Dodatkowo w kalendarzu mogą znaleźć się praktyczne adnotacje dotyczące np. obchodzonych w danym dniu imienin, dzięki czemu nie przegapimy ważnej daty w życiu naszych najbliższych. Uniknąć takiego faux pas pozwoli również bardzo ważna funkcja kalendarza, jaką jest możliwość zapisywania informacji. Krótka notatka w kalendarzu to skuteczny sposób na utrwalenie wiadomości i zapamiętanie ważnej daty, np. spotkania biznesowego, urodzin bliskich osób czy wizyty u lekarza. To właśnie ze względu na swoją wysoką funkcjonalność i przydatność w wielu życiowych sytuacjach kalendarze należą do skutecznych form reklamy.

Modnie i stylowo

Kalendarz to nie tylko praktyczne narzędzie pracy, ale to także element dekoracyjny, który daje wiele możliwości projektowania i dostosowania gadżetu do indywidualnych preferencji klientów. Kalendarze książkowe mogą mieć twardą lub miękką oprawę z dowolną grafiką, a do tego różnią się także formatem oraz krojem czcionki. Te modne i poręczne gadżety bez problemu zmieszczą się w torbie lub aktówce. Również na kalendarzach ściennych można zastosować przykuwające uwagę  wzornictwo i atrakcyjne zdjęcia, a także nadać im ciekawą formę.

Ważny przekaz reklamowy

Wszystkie elementy wizualne składające się na projekt kalendarza, a więc atrakcyjne grafiki, zdjęcia i okładka, mogą oczywiście zostać opatrzone logo firmy, dzięki czemu taki gadżet będzie kojarzył się z promowaną marką i pomoże budować jej spójny, pozytywny wizerunek w oczach potencjalnych klientów.

W zależności od potrzeb na kalendarzu może zostać nadrukowana jedynie dyskretna wizytówka danego przedsiębiorstwa, ale można też zdecydować się na umieszczenie logotypu na każdej stronie. - Mówi przedstawiciel krakowskiej agencji reklamowej Studio Siedem. - Również wykorzystane w projekcie grafiki mogą tematycznie nawiązywać do branży, która nas interesuje.

Biorąc pod uwagę tak dużą funkcjonalność i bogate możliwości projektowania kalendarzy, nie dziwi fakt, że te gadżety są chętnie wykorzystywane w kampaniach reklamowych.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas