Artykuł sponsorowany Urządzenia gastronomiczne, kiedy dzwonić po profesjonalną pomoc?

Urządzenia gastronomiczne, kiedy dzwonić po profesjonalną pomoc?

Niezakłócona praca urządzeń gastronomicznych zależy od fachowego montażu, prawidłowej eksploatacji i profesjonalnego serwisu. Prowadzenie działalności gastronomicznej niezależnie od tego, czy jest to mały punkt, czy restauracja bankietowa wiąże się z odpowiedzialnością za jakość serwowanych potraw, sposób obsługi na najwyższym poziomie, a tym samym z odpowiedzialnością za sprawność zmywarki, kuchni gazowych, piekarników i innych sprzętów.

Urządzenia do gastronomii czy profesjonalny sprzęt jest konieczny?

O ile z zakresu gastronomicznego savoir vivre'u jest dostępnych na rynku mnóstwo szkoleń i poradników, to w temacie eksploatacji narzędzi gastronomicznych, nie jest wcale łatwo znaleźć porady, które nie będą zaczynać się kończyć na wyliczeniu, jaki rodzaj sprzętu kupić do restauracji, baru czy pizzerii. Niby każdy z nas domyśla się, że w porządnym punkcie świadczącym usługi gastronomiczne zwykłe narzędzia i sprzęt domowy nie byłby wystarczający, to jednak kiedy stajemy przed wyborem co kupić i jak o taki sprzęt dbać okazuje się, że jednak mamy trochę braków w wiedzy.

Kupiłeś sprzęt gastronomiczny montaż zleć fachowcom

Często popełnianym błędem po zakupie profesjonalnych urządzeń gastronomicznych, jest ich nieprawidłowy montaż na własną rękę. Prowadzi to do nieprzewidzianych kosztów związanych z naprawami uszkodzeń będących konsekwencją wadliwego podłączenia do kanalizacji, prądu, gazu, a także wody (ciśnienia i jej twardości). Nie zwykliśmy czytać instrukcji obsługi i wymogów technicznych uważając, że wszystko jest intuicyjne, a okazuje się, że mija miesiąc, dwa i nagle zaczynają się kłopoty, coś zgrzyta, coś kapie, nie domywa…

Według ekspertów z firmy Gastro Majster Serwis Urządzeń nawet 1/3 zleceń nie miałaby miejsca i nie przydarzyłaby się awaria, gdyby zakupiony sprzęt był zamontowany zgodnie ze sztuką i swoim przeznaczeniem. Korzystając z usług firm specjalizujących się w serwisie sprzętu gastronomicznego, masz gwarancję poprawnego montażu urządzeń gastronomicznych, a także możliwość uzyskania porady w doborze sprzętu odpowiedniego do twoich potrzeb. Pracownicy firm z tej branży udzielają również cennych i niezbędnych szkoleń z zakresu prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń. Wszystko to wpływa ostatecznie na jakość świadczonych przez punkt gastronomiczny usług i rosnące zadowolenie Klientów.

Co daje regularny przegląd serwisowy urządzeń gastronomicznych?

Spokojny sen, tak można jednym zdaniem odnieść się do korzyści wynikających z regularnych przeglądów serwisowych urządzeń gastronomicznych. Lubimy będąc klientami restauracji, być obsłużeni sprawnie, dostać potrawę o idealnej konsystencji Jest to możliwe nie tylko dzięki umiejętnościom szefa kuchni ale także dzięki sprzętom na jakich pracuje.

Organizowane wesela, cateringi, konkurencja zobowiązuje do świadczenia usług na najwyższym poziomie. W świecie, gdzie ceny usług i potraw zbliżone są do siebie można jedynie konkurować detalami, odczuciami klientów i to zapewnia sprzęt, narzędzia gastronomiczne najwyższej półki sprawne, niezawodne właśnie dzięki kontrolom jakości.

Przede wszystkim jest gwarancją ciągłości pracy tych urządzeń. Pozwala na planowanie wydatków związanych ze standardowymi czynnościami serwisowymi. Jednocześnie zyskujesz pewność, że sprzęt, z którego korzystasz ty i twoi pracownicy jest bezpieczny i wydajny. Pamiętaj, przy wyborze firm serwisowych kieruj się zdrowym rozsądkiem, decyduj się na taką firmę, która prócz naprawy, kontroli serwisowej da ci gwarancję na wymienione podzespoły, tak, jak w firmie Gastro Majster Serwis Urządzeń.

Jest awaria – przede wszystkim nie panikuj

Kiedy jednak zdarzy się, że twój podstawowy sprzęt zawodzi, przede wszystkim nie wpadaj w panikę. Firmy serwisujące sprzęt gastronomiczny takie, jak wspomniana przed chwilą, działają sprawnie i udzielają porad nieodpłatnie już w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej – gdy zgłaszasz usterkę.

Dzięki posiadanemu doświadczeniu i wiedzy o rzeczywistym stanie twojego zaplecza technicznego, wynikającej z usługi serwisowej w twoim punkcie poprowadzą cię krok po kroku, do czasu ich przyjazdu co zrobić

  • aby zabezpieczyć pozostały sprzęt przed ewentualnymi szkodami,
  • jak przygotować uszkodzony sprzęt do usługi naprawy
  • przede wszystkim zareagują praktycznie natychmiast od chwili zgłoszenia.

Zatem jeśli prowadzisz restaurację, bar, pizzerię pomyśl, czy warto ryzykować przerwę w funkcjonowaniu twojego biznesu, utracić tym samym - czasem bezpowrotni - grono stałych klientów, czy lepiej mieć spokój ducha, mieć po swojej stronie opiekuna, doradcę ds. sprzętu, który będzie czuwał nad zachowaniem ciągłości świadczonych przez ciebie usług, opiekując się wyposażeniem technicznym twojego punktu gastronomicznego.

Jak zapewniają serwisanci firmy GASTRO MAJSTER, najważniejsza jest dobra komunikacja z klientem i uświadomienie klientowi, że liczy się szybkość w działaniu, nie tylko, jeśli chodzi o usuwane usterek, ale przede wszystkim informowanie o wystąpieniu niepokojących objawów innego zachowania się sprzętu niż zazwyczaj. Ważne jest, że profesjonalne firmy serwisu gastro świadczą również usługi doradcze telefonicznie nieodpłatnie, jeśli ma się jakiekolwiek wątpliwości warto zadzwonić, zapytać by móc w pełni cieszyć się prowadzoną przez siebie działalnością.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas