Artykuł sponsorowany Rodzaje tablic reklamowych

Rodzaje tablic reklamowych

Skuteczne działania reklamowe są podstawą działalności każdej firmy. Dobrze przemyślane posunięcia strategiczne związane z reklamowaniem towarów i usług odnoszą skutek w postaci większej rozpoznawalności marki, a co za tym idzie – lepszej sprzedaży. Oznacza to wymierne efekty finansowe. Tablice reklamowe są tradycyjnym sposobem propagowania treści, jednak wciąż częstym i bardzo skutecznym.

Jakie są rodzaje tablic reklamowych?

Tablice reklamowe to nic innego jak specjalne płaszczyzny przeznaczone do umieszczania treści. Mają one najróżniejsze kształty i wymiary. Zazwyczaj słowo „tablica” wszystkim kojarzy się z prostokątnym panelem, jednak dziś nie jest to regułą. Dobre firmy reklamowo-poligraficzne, takie jak PATRZ, niejednokrotnie realizują bardzo oryginalne zamówienia dotyczące tablic.

Najbardziej zauważalnymi tablicami reklamowymi są bilbordy. Zazwyczaj łączy się je z solidnym zakotwiczeniem, zakończonym w gruncie albo na specjalnym stelażu. Dlatego też są one stabilne, a ich stan nie zależy od czynników atmosferycznych. Najczęściej umieszcza się je obok ruchliwych dróg lub na ich poboczach. Duży rozmiar pozwala na zauważenie reklamowej treści już ze znacznej odległości.

Tablice przestawne są podobne do bilbordów, jednak przyjmują nieznacznie mniejsze formy i nie mają stałego zakotwiczenia. Mogą być zabezpieczone słupami nośnymi lub platformami. Takie tablice da się umieszczać czasowo w różnych miejscach i dowolnie przestawiać według potrzeb.

Natomiast tablice wiszące są najpopularniejszą formą reklamy. Wykorzystuje się je do zawieszania na ścianach, murach i ogrodzeniach. Są odporne na zmienne warunki atmosferyczne, a podpora w postaci ściany chroni przed działaniem silnego wiatru.

Dlaczego tablice reklamowe są aż tak skuteczne?

Tablice reklamowe wciąż należą do najskuteczniejszej formy reklamy. Ich forma znana jest od dawna, jednak nic nie zapowiada, żeby straciły kiedykolwiek na popularności. Tego typu reklamy montowane są wszędzie tam, gdzie istnieje duży, codzienny przepływ przechodzących lub przejeżdżających osób. W sporej części są to wciąż Ci sami ludzie, którzy pokonują swoją codzienną drogę do pracy, szkoły czy sklepu. Dlatego dana treść z tablicy może być zauważana wielokrotnie. W ten sposób przekaz niejako utrwala się na stałe.

Czasem ktoś nie ma potrzeby kupowania reklamowanego towaru czy korzystać z pewnych usług. Jednak może się zdarzyć, że w życiu człowieka takowa konieczność nastąpi. Wtedy zazwyczaj zaczyna on szukać w pamięci wszelkich informacji z tym związanych. Często w takich przypadkach niejako automatycznie przypomina sobie treść codziennie mijanej reklamy. To jest właśnie jeden ze skutków jej działania.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas