Artykuł sponsorowany Reklamy outdoorowe dla sklepów

Reklamy outdoorowe dla sklepów

Reklamy outdoorowe możemy podzielić na te promocyjno-reklamowe, a także budujące wizerunek marki. Do pierwszego typu zaliczyć możemy banery, plakaty, standy czy ulotki, a do drugiego litery przestrzenne, kasetony, czy też aranżacje okleinami witrynowymi. Popularne są również te, którymi personalizuje się pojazdy firmowe. Dowiedz się zatem razem z nami, jak w przestrzeni miejskiej zbudować skuteczną reklamę sklepu!

Kasetony podświetlane

Niestety w przestrzeniach miejskich, zwłaszcza w dużych miastach, łatwo o to, aby nasza firma zniknęła „w tłumie” budynków i innych sklepów. Szare budynki kamienic nie zapewnią odpowiedniego drogowskazu dla klienta, który w poszukiwaniu odpowiedniego przedsiębiorstw w mieście, kieruje się przede wszystkim zmysłem wzroku. Wystarczy spojrzeć na wiele sklepów, czy biur turystycznych i zakładów kosmetycznych oraz fryzjerskich. Te, które się wyróżniają, można dostrzec nawet po zmierzchu, czy przy mgle dzięki tzw. kasetonom podświetlanym. Są to specjalne konstrukcje wykonane z aluminium, stali lub tworzyw sztucznych, które umieszczane są nad witrynami oraz drzwiami sklepowymi. Na nich umieszcza się logo i nazwę firmy, a czasem taż dane kontaktowe oraz godziny otwarcia. Kasetony mogą być wykonane zaś w różnych kształtach, będąc również konstrukcjami przypominającymi duże świecące się znaki. Mowa o szyldach, które wystają poza linię budynku, pozwalając dostrzec je również przechodniom oddalonym nawet o kilkaset metrów!

Litery przestrzenne 3D

Zamiast kasetonów Twój sklep lub biuro, mogą być reklamowane i przyozdobione samymi literami przestrzennymi 3D w wersji wielkoformatowej. Wyroby te nie muszą jednak zawsze być montowane na zewnątrz budynku. Jeśli zastosowałeś już bowiem na elewacji budynku kaseton podświetlany, zastanów się czy nie warto nad kasą, recepcją, czy na wolnej dużej ścianie sklepu itd. stworzyć dużego napisu lub logo marki. To wykonane z wysokiej jakości tworzyw, może świetnie uzupełniać wystrój firmy, podążając również ku ważnym marketingowym wyznacznikom merchandisingu.

Okleiny witrynowe oraz samochodowe

Jak jeszcze można zbudować wizerunek sklepu w szarej przestrzeni miejskiej tak, aby nasz obiekt wyróżniał się i skupiał uwagę potencjalnych klientów? Przede wszystkim postaw na stałą reklamę w postaci oklein witryn, lub też na mobilną promocję w wersji oklejania pojazdu firmowego, np. dostawczego. Pamiętać należy jednak zawsze o odpowiedniej przezierności. Okleiny sklepowe, powinny pozwolić klientowi poczuć się we wnętrzu sklepu, jak w odrębnym od całego miejskiego zgiełku miejscu, w którym jednak panuje nienużące dla oka światło dzienne oraz sztuczne. Projektowanie oklein to zatem nie taka łatwa sprawa, jak mogłoby to się wydawać. Nic dziwnego, że zajmują się tym tylko profesjonalni graficy oraz artyści, którzy dzisiaj inspirują się m.in. wysoką sztuką, czy nawet street artem. Tym cechuje się między innymi STUDIO GRAFFIX, które współpracowało między innymi z korporacją Google, Jeronimo Martins, czy z licznymi firmami potrzebującymi nowoczesnych reklam outdoorowych do przestrzeni galerii handlowych! 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas