Reklamy na samochodzie. Czy to się opłaca?
Biuro i firmaReklama na samochodach stanowi doskonały rodzaj wizytówki dla każdej firmy, która chce przyciągnąć uwagę wielu potencjalnych klientów. Jest ona wykonywana za pomocą specjalnej folii, która odznacza się wyjątkową trwałością. Mogą to być zarówno duże reklamy, jak i małe logotypy firmy umieszczone w strategicznym miejscu. Jakie jeszcze korzyści daje ten sposób promocji?
Etapy oklejania samochodu
Reklamy umieszczone na pojeździe są wykonane ze specjalnej folii dedykowanej, którą nakleja się bezpośrednio na lakier. Jednak zanim to nastąpi, przeprowadzane są dokładne pomiary samochodu. Znając już te parametry, przechodzi się do projektowania konkretnej grafiki, która następnie drukowana jest na folii. Przed oklejeniem samochodu materiał ten podlega laminowaniu, dzięki czemu staje się odporny na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne.
Zalety reklamy na pojazdach
Umieszczenie reklamy na samochodach jest równie skutecznym sposobem promocji, co działania w Internecie. Mogą do tego służyć pojazdy osobowe, dostawcze, ciężarówki, a nawet koparki, traktory czy quady. Wszystko zależy od rodzaju wykonywanej działalności. Niewątpliwą zaletą takich reklam jest ich trwałość – raz nałożona folia wytrzyma około 5 lat. Do zalet reklamy na samochodach można również zaliczyć:
ciągłą ekspozycję marki,
dużą przestrzeń reklamową,
mobilność,
nienachalny charakter,
niski koszt,
atrakcyjny wygląd samochodu,
oryginalny projekt dopasowany pod daną firmę,
widoczność.
Warto jednak pamiętać, aby taka forma reklamy nie zawierała zbyt wielu elementów. Całość powinna być czytelna i atrakcyjna dla wszystkich odbiorców. Oklejanie samochodów reklamą powinno zachęcać, a nie odstraszać potencjalnych klientów.