Artykuł sponsorowany Logo 3D jako element ozdobno-reklamowy w firmowych wnętrzach

Logo 3D jako element ozdobno-reklamowy w firmowych wnętrzach

Dobrze zaprojektowane i zrealizowane logo przestrzenne to wizytówka firmy, którą warto się chwalić. Najczęściej logo składa się z logotypu – czyli nazwy firmy, oraz sygnetu – znaku graficznego reprezentującego daną branżę. Właściwe połączenie tych elementów sprawia, że logo znajdujące się w przestrzeni firmowej przyciąga uwagę nie tylko klientów, ale również pracowników.

Jaką funkcję w przestrzeni firmowej pełni logo 3D?

Używanie reprezentatywnych symboli jest z ludźmi już od dawna. Kiedyś używano pieczęci i herbów, teraz firmy korzystają z logo jako swojego znaku rozpoznawczego. Właściwie każda firma, która chce być dobrze reprezentowana, wykorzystuje jakiś rodzaj logo do zaprezentowania się.

Logo 3D ma tę przewagę nad swoim płaskim odpowiednikiem, że jest wizualnie atrakcyjniejsze. To z kolei przekłada się na to, że więcej osób chce na nie patrzeć, więcej osób je zapamiętać i więcej klientów pojawi się w naszej firmie. Dlatego tak ważne jest odpowiednie zaprojektowanie i wykonanie takiego znaku.

Firmy, które się w tym specjalizują, takie jak Wycinanka, umożliwiają – zarówno wykonanie projektu przygotowanego przez klienta, jak i pracę od zera. Wtedy wizja artystyczna, która zrodziła się nam w głowie, jest konsultowana i ustala z grafikami. Na jej podstawie powstaje projekt, który następnie przybiera fizyczne kształty.

Jakie powinno być dobre logo?

Tworząc logo 3D na zamówienie, graficy skupiają się na konkretnych elementach wizualnych projektu. Ponieważ zasady, którymi się podświadomie kierujemy, patrząc na różne rzeczy, zostały już dobrze poznane, to można wskazać cztery cechy, którymi charakteryzuje się dobre logo.

1. Dopasowane do działalności firmy.
 To niezwykle ważne, by kształt sygnetu i logotypu pasowały do branży, którą reprezentują. Nietrudno sobie wyobrazić, że firma, która zajmuje się produkcją farb do wnętrz, która ma czarną nazwę firmy i komin w tle, nie będzie brana poważnie.

2. Łatwe do zapamiętania.
 Mając w głowie wiele pomysłów, dotyczących jednego logo, łatwo o przesadę. Skomplikowane znaki, składające się ze zbyt wielu symboli są trudne do zapamiętania. Lepiej postawić na prostotę.

3. Czytelne.
 Trudno by klienci zapamiętali firmę, której nazwy nie będą w stanie rozczytać. Dlatego wszelkie artystyczne czcionki lepiej zastąpić bardziej pragmatycznymi odpowiednikami.

4. Odpowiadające stylowi firmy.
 Ważna jest jasność przekazu – jeśli logo ma zostać zaprojektowane dla salonu fryzjerskiego specjalizującego się w klasycznych uczesaniach, to musi ono tę klasyczność oddawać. Podobnie jest w drugą stronę, firmy, które chcą być znane nowoczesnego podejścia na rynku, nie będą korzystać z tradycyjnych wzorów.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas