Artykuł sponsorowany Spraw, by Twoja firma została zauważona

Spraw, by Twoja firma została zauważona

Nie bez przyczyny mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Na każdym etapie działalności warto zadbać o to, by nasza firmy była widoczna – im więcej potencjalnych klientów o niej wie, tym większe możliwości sprzedaży naszych towarów i usług. Najskuteczniejsze i gwarantujące największy zasięg są reklamy w mediach: spoty telewizyjne i radiowe, reklama w prasie oraz w internecie. Niestety, są one dostępne głównie dla dużych przedsiębiorstw, dysponujących odpowiednim kapitałem oraz posiadających ugruntowaną pozycję na rynku. Małe i średnie przedsiębiorstwa również mogą się reklamować w zakresie lokalnym – do tego właśnie służą różne formy reklamy zewnętrznej.

Reklama samochodowa

Jest to idealne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa, którego działalność opiera się na mobilności. Grafika umieszczona na karoserii służbowego samochodu pozwala w łatwy sposób dotrzeć do wielu klientów i wyjść poza lokalny zasięg firmy.

Szyld

Szyldy to jedna z najstarszych form reklamy, znana już od czasów starożytnych. Dzięki nim przedsiębiorcy, tacy jak kupcy, rzemieślnicy i karczmarze informowali potencjalnych klientów o tym, że w danym miejscu znajduje się sklep, gospoda czy inny punkt handlowo-usługowy. W obecnych czasach szyld dalej jest niezbędnie potrzebny każdej firmie, która posiada własną siedzibę i współpracuje z klientami w sposób bezpośredni. Szyldy mogą przybierać formę tablic lub trójwymiarowych kształtów,  umieszczanych na froncie budynku lub w jego pobliżu.

Druk wielkoformatowy - plakaty, banery, billboardy

Najpowszechniej spotykana forma reklamy, widoczna na elewacjach i wewnątrz budynków, na przystankach autobusowych, w witrynach sklepów. Zwykle umieszcza się je na specjalnie do tego przygotowanych tablicach lub w zamykanych gablotach. Istnieje bardzo dużo dostępnych formatów: od powszechnie spotykanych w dużych miastach citylightów, czyli plakatów w podświetlanych gablotach, których wysokość i szerokość zwykle nie przekraczają dwóch metrów, do zakrywających całe fasady budynków megaboardów, o powierzchni przekraczającej nawet 300 metrów kwadratowych.

Te oraz inne formy reklamy zewnętrznej – kasetony, neony reklamowe oraz okleiny witryn sklepowych – znajdziemy w ofercie firmy LogArt z Warszawy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas