Artykuł sponsorowany Ekspansja zagraniczna w Europie okiem specjalistów e-commerce – darmowa wiedza

Ekspansja zagraniczna w Europie okiem specjalistów e-commerce – darmowa wiedza

Każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, by prowadzony przez niego biznes przynosił jak największe zyski. Część sprzedawców za cel wyznacza sobie podbicie rynku krajowego i na tym kończy – ci ambitniejsi zaś decydują się na ekspansję międzynarodową, licząc na to, że ich produkty za granicą będą cieszyć się powodzeniem podobnym do tego w Polsce.

Metod ekspansji jest wiele – w grę wchodzi m.in. wystawienie artykułów w serwisach ogłoszeniowych lub aukcyjnych, stworzenie własnego sklepu internetowego czy na przykład założenie konta do prowadzenia działalności na prężnie rozwijających się marketplace’ach. Te ostatnie – a przede wszystkim należące do Amazona – wiodą prym pod względem popularności na rynkach zachodniej Europy, z roku na rok bijąc rekordy wyników sprzedaży. Jednak by sprzedawać z zyskiem na arenie międzynarodowej, nie wystarczy założyć konto na wybranej platformie. Ekspansja i przekroczenie rynku rodzimego wymaga przede wszystkim wiedzy i doświadczenia, ale również wykorzystania systemów, które skutecznie ułatwiają zarządzanie tysiącami artykułów oraz dbanie o wszelkie procesy logistyczne związane z handlem transgranicznym.

Eksperci z Nethansy, którzy od lat pomagają sprzedawcom maksymalizować obroty na rynkach europejskich Amazona i na Kaufland.de, wspólnie ze specjalistami branży e-commerce przygotowali darmowe materiały dedykowane resellerom, dystrybutorom i właścicielom marek zainteresowanym wejściem na wyższy poziom sprzedaży internetowej. W dostępnych bezpłatnie webinarach i opracowaniach zespół Nethansy zgłębia najważniejsze czynniki mające realny wpływ na osiągane zyski. Już dziś dowiedz się:

  • co należy wziąć pod uwagę przy planowaniu ekspansji zagranicznej,

  • które metryki konta sprzedażowego na platformie Amazon są najważniejsze,

  • w jakim stopniu obsługa kupującego wpływa na sprzedaż,

  • jak i dlaczego warto zautomatyzować procesy logistyczne na rynkach zagranicznych,

  • na czym polega dynamiczna wycena,

  • jak radzić sobie z konkurencją i zdobyć Buy Box.

Nethansa oferuje również usługi wsparcia sprzedaży. Dzięki przekazaniu części obowiązków w ręce doświadczonego zespołu przestaniesz martwić się o brak ciągłości obsługi kupującego, utrzymywanie wyników konta sprzedażowego na jak najwyższym poziomie czy nawet blokady kategorii produktowych.

Uzyskaj bezpłatny dostęp do darmowej bazy wiedzy o ekspansji zagranicznej, przygotowanej z myślą o sprzedawcach planujących rozszerzenie działalności o rynki międzynarodowe, poznaj specyfikę europejskich marketplace’ów i zapewnij wzrost swojej firmie!

Jesteś doświadczonym sprzedawcą na Amazonie? Zrób pierwszy krok w kierunku maksymalizacji zysków i odkryj szeroki wachlarz możliwości Platformy Nethansy – zaawansowanego systemu, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż na Amazonie i Kaufland.de.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas