Artykuł sponsorowany Dlaczego warto być sponsorem imprez masowych?

Dlaczego warto być sponsorem imprez masowych?

Działalność firm już dawno wyszła poza zakres usług i produktów, które oferują. W dobie wolnego rynku konieczne jest też przekonywanie klientów do siebie oraz reklamowanie przedsiębiorstwa za pośrednictwem różnych mediów. Ważne jest budowanie wizerunku, który ma duży wpływ na skuteczność reklamy. Połączeniem tych dwóch aspektów jest sponsorowanie imprez masowych.

Sponsorowanie eventów

Różnego rodzaju wydarzenia sportowe i kulturowe organizowane są zarówno w dużych miastach, jak i małych miejscowościach. W większości przypadków też organizatorzy nie dysponują wystarczającymi funduszami, by samodzielnie dany event zrealizować. Każdy z nas na pewno widział bannery rozmaitych firm umieszczone w widocznych miejscach na hali sportowej, gdzie odbywa ją się zawody lub w sali koncertowej.

Sponsorowanie eventów to nie tylko szansa na zareklamowanie działalności firmy, ale też włączenie się w życie lokalnej społeczności. Daje możliwość pokazania, że angażujemy się w rozwój kultury oraz sportu. To sprawni, że firma będzie postrzegana i kojarzona pozytywnie, co na pewno przyciągnie klientów.

Agencja reklamowa A1Strategy specjalizuje się w marketingu imprez masowych. W zakresie jej usług leży przede wszystkim doradztwo reklamowe, a ponadto też pozyskiwanie sponsorów, reklamy na obiektach sportowych, koncertach oraz w Internecie.

Zalety i korzyści

Pozytywne skojarzenia, jakie wywołamy, pozwolą zbudować dobry wizerunek firmy. Ten sprawia, że reklama będzie skuteczniejsza i potencjalni klienci chętnie skorzystają z naszych usług.

Sponsorowanie wydarzeń kulturalnych i sportowych wiąże się również z możliwością zamieszczenia banerów reklamujących firmę, a zatem zyskujemy przestrzeń do zaprezentowania naszej działalności licznej grupie odbiorców jednocześnie. Mamy pewność, że każdy uczestnik ją zobaczy, a tego nie dają żadne inne kanały, takie jak reklama w gazecie. Bycie sponsorem automatycznie też sprawia, że wszelkie informacje w mediach dotyczące wydarzenia będą też mówiły o naszej firmie, co znacząco zwiększa widzialność.

Jakie możliwości otwiera przed nami sponsorowanie dużych imprez? Oprócz wpływu na to, jak postrzegana i z czym łączona będzie nasza marka, daje nam też szansę wyróżnienia się na tle konkurencji. Poprzez powiązanie produktów lub usług z konkretnym wydarzeniem nasza firma staje się wyjątkowa w oczach odbiorców, szczególnie tych emocjonalnie związanych z daną imprezą. Jak każda inna reklama, również sponsoring pozwala budować popyt na usługi i produkty. To doskonałe rozwiązanie zarówno dla dużych, jak i małych przedsiębiorstw. Różny może być rozmiar wydarzenia, co odpowiada skali działań reklamowych, jakie prowadzić chce firma.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas