Gadżety reklamowe – jak wyróżnić się z tłumu?
Biuro i firmaW związku z tym, że gadżety reklamowe są tak dobrą i raczej niedrogą formą promocji, wiele z firm decyduje się na ich zakup. Niestety, sprawia to, że klienci z czasem odczuwają przesyt – posiadają już wszystkie przydatne upominki i perspektywa zdobycia kolejnego nie jest dla nich zachęcająca. Istotne jest wówczas, by nasze gadżety wyróżniały się spośród wielu innych. Można to osiągnąć na kilka sposobów, dzięki którym nasza firma zabłyśnie na tle innych.
Przede wszystkim funkcjonalność
Nie zawsze obdarowanie klienta drobnym upominkiem z logo naszej firmy skłania go do skorzystania z oferty. Naszym celem jest przede wszystkim to, by klient miał jak największą styczność z upominkami, które mu przekazaliśmy. Pozwala to na częstszy kontakt z danymi naszej firmy, a tym samym na podświadome ich zapamiętywanie. Gdy zajdzie potrzeba skorzystania z usług, które świadczymy, klient najpierw pomyśli o tej firmie, którą zna najlepiej. Jak doprowadzić do tego, by to o naszej pomyślał w pierwszej kolejności? Najlepiej obdarować go gadżetem o dużej funkcjonalności. Owa funkcjonalność zależy przede wszystkim od typu gadżetu. Niebanalnym i bardzo użytecznym przedmiotem są na przykład parasole. Dużą popularnością wśród klientów cieszą się także pendrive’y, których nigdy za wiele. W ostatnich latach rozchwytywane są także różnego rodzaju akcesoria do laptopów i smartfonów. Na tego typu gadżety możemy postawić zawsze, jeśli nie kierujemy ich do specyficznej grupy odbiorców. Jeśli jednak wiemy, kogo dokładnie obdarowujemy, możemy wziąć pod uwagę inne alternatywy. Osoby prowadzące aktywny tryb życia czy pracujące w zawodach wymagających wysiłku fizycznego, mogą docenić różnego rodzaju batony czy napoje energetyczne. Inżynierowi zawsze przyda się podręczna miara, a fotografowi – szmatka do czyszczenia obiektywu.