Artykuł sponsorowany Ulotki, plakaty i broszury - sposób na skuteczną reklamę firmy

Ulotki, plakaty i broszury - sposób na skuteczną reklamę firmy

Niezależnie, czy dopiero planujesz założenie własnej działalności, czy chcesz zwiększyć ilość klientów, którzy korzystają z Twoich usług, najskuteczniejszą metodą jest inwestycja w dobrą reklamę. Ulotki, broszury, plakaty, katalogi reklamowe i artykuły papiernicze z firmowym logo znacznie zwiększa widoczność Twojej firmy i sprawią, że będzie bardziej rozpoznawalna przez klientów. Sprawdź, jakie materiały reklamowe warto wybrać.

Ulotki, katalogi i broszury

Branża reklamowa rozwija się prężnie i pozwala Ci docierać do klientów za pomocą wielu różnych kanałów. Internet, radio, a nawet spoty reklamowe w telewizji to popularne sposoby reklamowanie biznesu. Pamiętaj jednak, że wiele osób dużo lepiej odbiera te mniej agresywne, tradycyjne sposoby reklamy, jak ulotki czy katalogi firmowe w skrzynce pocztowej, które dostarczają wielu przydatnych informacji. Wielu klientom łatwiej jest zapamiętać nazwę firmy, jeśli zainteresowała ich ulotka lub plakat, niż kiedy pojawiła się na filmiku, który przerwał im oglądanie ulubionego serialu.

Z tego względu inwestycja w papierowe materiały reklamowe zawsze się sprawdza – niezależnie, czy postawisz na kolportaż bezpośredni, czy pośredni – do skrzynek pocztowych. Co więcej, wybierając plakaty, broszury lub ulotki jak sposób reklamy firmy możesz znacznie zaoszczędzić na działaniach reklamowych i zwiększyć ich skuteczność – w końcu materiały te trafiać będą do targetu, czyli grupy docelowej.

Subtelna reklama w postaci gadżetów

Klienci uwielbiają gratisy! A gratisy są doskonałym sposobem, by nawiązać więź z potencjalnym klientem lub wzmocnić pozycje firmy w przypadku stałych klientów. Warto jednak, by były to rzeczy przydatne, z których klient będzie często korzystać. Wydrukiem tego typu materiałów reklamowych zajmują się drukarnie takie jak Euro-Druk w Inowrocłąwiu. Doskonałym pomysłem jest więc wydruk kalendarzy z firmowym logo, teczek, notesów lub bloczków. Subtelne logo firmy nie wpłynie negatywnie na użytkowość tego typu produktów, za to sprawi, że klient dobrze zapamięta nazwę Twojej firmy i w razie potrzeby wróci, by skorzystać z Twoich usług.

Opakowania najlepszą wizytówką firmy

Innym pomysłem, na reklamę firmy jest inwestycja w wysokiej jakości opakowania produktów. Nowoczesne drukarnie umożliwiają dostosowanie technik do Twoich potrzeb oraz oczekiwań klientów. Coraz popularniejsze stają się opakowania uszlachetnione, czyli takie, w których druku zastosowano jedną z popularnych technik:

  • lakier UV (z połyskiem lub matowy),
  • foliowanie termiczne (z połyskiem lub matowe),
  • tłoczenie wypukłe lub wklęsłe,
  • tłoczenie na gorąco folią kolorową - hot-stamping.

Coraz więcej firm decyduje się także na wytłoczenie najważniejszych informacji za pomocą alfabetu Braille'a, co jest doskonałą oznaką otwierania się na potrzeby różnych klientów.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas