Artykuł sponsorowany Przepakowywanie produktów

Przepakowywanie produktów

Jednym z narzędzi marketingowych stosowanych przez producenców jest oferowanie Klientom produktu w formie różnego rodzaju promocji. Zwykle wiąże się to z potrzebą zmiany standardowego sposobu ekspozycji produktu.  Często oznacza konieczność połączenia kilku produktów, dołączenia próbki, bądź zastosowania atrakcyjnego opakowania.  Wszelkie tego typu  dodatkowe działania można zlecić zewnętrznej firmie, która wykona określone czynności w pełni kompleksowo zgodnie z wytycznymi zleceniodawcy. Takie przedsiębiorstwa oferują usługi m.in. przepakowywania produktów, foliowania, etykietowania, banderolowania, czy celofanowania. Korzystanie z usług co-packingu może okazać się szczególnie przydatne np. w okresach przedświątecznych, aby zmienić wizerunek produktu i dostosować go do bieżących świąt lub zapakować kilka razem, tworząc piękny zestaw prezentowy. Dla producentów wdrażanie niestandardowych czynności w liniach produkcyjnych mogłoby prowadzić do zbędnych przestojów i związanych z tym kosztów. W związku z tym skorzystanie z usług co-packera oferującego kompleksowy zakres usług będzie z pewnością będzie lepszym wyborem.

Profesjonalne etykietowanie produktów

Warto pamiętać, jak ważne jest etykietowanie produktów.  Atrakcyjna etykieta, która pozwoli na wyróżnienie się produktu na półce  ma znaczący wpływ na poziom sprzedaży. Z tego powodu dobrym rozwiązaniem będzie zlecenie tego zadania profesjonalistom, którzy wyprodukują etykietę i zadbają o staranne jej naklejenie na produkcie.   Korzystanie z usługi etykietowania może mieć również zastosowanie w innych sytuacjach. Importer dostarcza produkt w masowych ilościach, gdzie konieczne jest naklejenie etykiety z informacjami wymaganymi prawem w języku polskim. Co-packer może również przygotować projekt opakowania., Następnie zgodnie z wytycznymi Klienta towar jest dozowany do opakowań jednostkowych, umieszczany w opakowaniach zbiorczych, etykietowany i układany na palecie. Tak przygotowany towar  może wyruszyć w sieć dystrybucyjną. W ten sposób możemy zdecydowanie ograniczyć działania, jakie będą musiały być wykonywane zakładzie. Ograniczymy je jedynie do produkcji, a  kwestią opakowania i spakowania towaru zajmie się co-packer.

Celofanowanie i banderolowanie

Zdaniem przedstawiciela firmy Apack świadczącej szeroki zakres usług co-packingowych, wielu klientów decyduje się obecnie na celofanowanie, które skutecznie zabezpiecza produkty i przygotowuje je do sprzedaży. Można zastosować różnej  grubości folię, transparentną lub zadrukowaną. W celu ułatwienia usuwania folii przez konsumenta można dodatkowo umieścić pasek zrywający. Celofanowanie pozwala również na łączenie produktów i w efekcie tworzenie wielopaków.  Do tworzenia pakietów można wykorzystać także proces banderolowania za pomocą taśmy papierowej lub foliowej. Jest to kolejny sposób tworzenia  np. pakietów promocyjnych lub zestawów poszczególnych artykułów zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.  Co-packer wykazuje się dużą elastycznością i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zleceniodawcy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas