Materiał Partnera Baner reklamowy- co musi się na nim znaleźć?

Baner reklamowy- co musi się na nim znaleźć?

Banery reklamowe to z pewnością jedne z najczęściej wykorzystywanych rozwiązań marketingowych. Pozwalają w krótkim czasie dotrzeć do wielu osób, w prosty sposób przekazują zalety danego rozwiązania i przekazują najważniejsze dane kontaktowe. Zanim zamówisz baner reklamowy dla swojej firmy, warto wiedzieć, jakie elementy powinny się na nim znaleźć! Dzięki temu reklama będzie skuteczniejsza.

Baner reklamowy - co na nim się musi znaleźć?

Baner reklamowy, jak sama jego nazwa wskazuje, ma za zadanie reklamować pewne usługi i przedmioty. Firma poligraficzna, która wykona go na zlecenie danej firmy, zwykle doskonale wie, jakie elementy są kluczowe dla powodzenia reklamy. Zapytaliśmy o to eksperta usług poligraficznych z firmy Browl Marcin Sowa, która specjalizuje się w projektowaniu różnych banerów reklamowych.

Co powinno znaleźć się na banerze? Przede wszystkim dobrze musi on eksponować to, czego dotyczy reklama. Oferowana usługa albo przedmiot powinien być na pierwszym miejscu. Oprócz tego bardzo ważne są wszystkie dane kontaktowe i identyfikacyjne firmy - na banerze znaleźć musi się więc pełna nazwa firmy logotyp, adres, numer telefonu i adres strony internetowej. W ten sposób możemy mieć pewność, że więcej osób do nas dotrze.

Wszystkie informacje zawarte na banerze powinny być dobrze widoczne i bardzo czytelne. Układ baneru jest ważny, dlatego projektowanie baneru warto zlecić firmie, która zajmuje się tym profesjonalnie. W ten sposób można mieć pewność, że ten sposób reklamy skutecznie zadziała! Firma zajmująca się grafiką i reklamami zadba o to, aby baner prezentował się należycie i przyciągał potencjalnych klientów.

Jak dopasować baner do lokalizacji?

Na etapie planowania tego, jakie banery przygotujemy, warto też zastanowić się, w jakich miejscach zostaną one umieszczone. Inaczej musi bowiem wyglądać baner, który przygotowany został do powieszenia przy ruchliwej drodze, a inaczej taki, który umieszczony będzie w spokojniejszym miejscu. W tym pierwszym przypadku postawić należy na krótki i bardzo konkretny przekaz informacji, bez zbędnego tracenia miejsca, bo reklama widoczna będzie przez krótki czas. Kiedy jednak baner umieszczony jest w spokojniejszym miejscu, można szerzej przedstawić szczegóły oferty.

Podczas projektowania banerów należy zwrócić uwagę na wiele trików, które można wykorzystać.  Ważną sprawą jest na przykład kolor baneru i napisów - żółte napisy na czarnym tle są o wiele bardziej czytelne niż czarny napis na białym tle! Do projektowania banerów wybierz grafika, który dobrze się na tym zna.

Opracowanie:

Browl Marcin Sowa

Kąkolówka 773

  • tel. 737 166 494

Podziel się