Artykuł sponsorowany Jak wybrać odpowiednie miejsce na konferencję lub szkolenie pracowników?

Jak wybrać odpowiednie miejsce na konferencję lub szkolenie pracowników?

Rozwój pracowników to niezwykle istotna kwestia, której efekty bezpośrednio przekładają się na jakość pracy w firmie. Organizacja szkolenia lub konferencji poza siedzibą przedsiębiorstwa to dobry pomysł na inwestycję w poszerzanie kompetencji podwładnych, a także stworzenie okazji do wypoczynku. Warto wybrać miejsce, które zapewni zarówno salę konferencyjną, jak i możliwość noclegu.

Ilość uczestników

To podstawowa informacja, która zdeterminuje wybór miejsca. Tego typu spotkania nie mogą charakteryzować się walką o miejsca siedzące. Ponadto przestronne pomieszczenie będzie umożliwiało komfortowe warunki pracy oraz zdobywania nowych umiejętności. Zdecydowanie lepiej, jeśli event odbędzie się poza siedzibą firmy. To dodatkowa motywacja dla uczestników do aktywnego udziału w wykładach oraz seminariach. Zmiana okolicy nie będzie się też kojarzyła z przykrym obowiązkiem, a raczej stanie się dodatkową zachętą.

Baza noclegowa

Przede wszystkim należy sprawdzić, czy wybrana lokalizacja charakteryzuje się łatwym dojazdem, jeśli pracownicy będą musieli dotrzeć we własnym zakresie. Dotyczy to zarówno samej sali konferencyjnej, jak i miejsca noclegowego. Jeżeli firmowy budżet na to pozwala, można pokusić się o wynajem autokaru. Najlepszym rozwiązaniem jest wybór pensjonatu, który będzie dysponował odpowiednimi warunkami do organizacji szkolenia. Takie usługi posiada w swojej ofercie między innymi Dom „Pod Koziołkami” zlokalizowany w Szklarskiej Porębie. Takim sposobem unikniemy dodatkowych kosztów wynikających z rezerwacji dwóch osobnych obiektów. Warto się zorientować, czy w przewidzianym przez nas terminie nie będą organizowane uroczystości okolicznościowe, takie jak śluby, komunie, chrzciny, gdyż może to wpływać negatywnie na przebieg konferencji.

Wyposażenie sali

To kolejna kwestia, która ma ogromne znaczenie podczas podejmowania decyzji dotyczącej miejsca organizacji. Podstawą jest dostęp do rzutnika oraz ekranu, na którym będą wyświetlane slajdy prezentacji. Podczas formy warsztatowej przydadzą się wygodne blaty, na których uczestnicy ustawią laptopy, tablety lub będą mogli robić zapiski w notatniku. Inne akcesoria ułatwiające pracę to flipchart lub tablica suchościeralna. Latem zbawienny okaże się zaś dostęp do klimatyzacji, która zapewni optymalną temperaturę pomieszczenia.

Dodatkowe atrakcje

Decydując się na organizację wyjazdowego szkolenia lub konferencji, warto wziąć pod uwagę dodatkowe atrakcje dla pracowników, które wypełnią im wolny czas. Dobrze, jeśli hotel lub pensjonat posiada salę bankietową, w której można urządzić wieczorną kolację lub zabawę. Wybierając okolice górskie bądź miejscowości położone nad jeziorem nie sposób nie wykorzystać możliwości organizacji spływu kajakowego, rejsu żaglówką lub wyprawy do parku linowego. Tego typu punkty programu będą odskocznią dla uczestników i sposobem na naładowanie baterii przed powrotem do firmy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas