Artykuł sponsorowany Czy reklamówki foliowe przeszły do lamusa?

Czy reklamówki foliowe przeszły do lamusa?

Opakowania foliowe od lat są chętnie wybierane przez klientów. Przy ich pomocy można zapakować każdy produkt, począwszy od cukierków, przez pieczywo, a kończąc na warzywach. Jednak rosnąca świadomość konsumentów w sprawie ochrony środowiska wpłynęła również na przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją opakowań foliowych. Czy nadal warto wybierać właśnie ten rodzaj toreb? Sprawdź, co wyróżnia obecnie wykorzystywane reklamówki foliowe.

Czym wyróżniają się obecnie wykorzystywane reklamówki foliowe?

Dostępne obecnie na rynku reklamówki foliowe klasyfikuje się zgodnie z podziałem na dwie kategorie. Opakowania są produkowane:

  • starą metodą,
  • z zastosowaniem nowych technologii.

Opakowania foliowe, z jakich korzystają różne firmy czy klienci indywidualni, w znacznym stopniu różnią się od tych dostępnych jeszcze kilkanaście lat temu. Produkty foliowe są nieodłącznym elementem pracy wielu przedsiębiorstw produkcyjnych. Często bez tego rodzaju opakowań niemożliwe byłoby dokładne zabezpieczenie towaru, co mogłoby powodować jego uszkodzenie podczas transportu.

Głównym elementem przemawiającym za wyborem konkretnych opakowań foliowych np. reklamówek, jest ich odporność na uszkodzenia. Musi ona iść w parze z dużą elastycznością. Oba parametry są niezwykle istotne przy produkcji worków foliowych. Materiał ten powinien być dostatecznie wytrzymały, aby sprostać dużym ciężarom, a przy tym odpowiednio elastyczny, aby wszystko pomieścić. Obecnie ze specjalnych reklamówek foliowych korzystają między innymi firmy oferujące np. jabłka, pieczywo czy słodycze zamknięte w szczelnych opakowaniach – podkreśla specjalista z firmy FOL–PLAST Zawadka Sp. z o.o. Sp. k.

Dlaczego wciąż warto wybierać reklamówki foliowe?

Znaczny wzrost świadomości w zakresie ekologii nie pozostał obojętny w przypadku produktów, jakimi są opakowania foliowe. Te kojarzą się negatywnie przede wszystkim z tego względu na to, że potrzebują sporo czasu na rozłożenie się, a ich utylizacja jest kosztowna. Nowoczesna technologia pozwala jednak na produkcję reklamówek foliowych zgodnie z wszelkimi normami ekologicznymi. Wszystko ze względu na wykorzystanie odpowiedniego procesu technologicznego. W przypadku tych produktów oddziaływanie takich czynników, jak promienie słoneczne czy wyższa temperatura znacznie przyśpiesza proces rozkładania się materiału. Nie wpływa to jednak na wytrzymałość reklamówek podczas dziennego użytkowania – dalej pozostają one elastyczne i odporne na uszkodzenia.

Świadomy wybór reklamówek foliowych – to podstawa

Opakowania foliowe w dalszym ciągu pozostają jednymi z najczęściej wybieranych produktów do pakowania różnych produktów. Warto mieć jednak na uwadze świadomy wybór i decydować się na te, które powstają dzięki wykorzystaniu nowoczesnych metod produkcyjnych. Często więc lepsze są reklamówki foliowe nieco droższe, ale przyjazne środowisku – biodegradowalne.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas