Artykuł sponsorowany Kiedy warto skorzystać z doradztwa telekomunikacyjnego?

Kiedy warto skorzystać z doradztwa telekomunikacyjnego?

Nowoczesny biznes opiera się na znakomitej komunikacji firmy z jej otoczeniem – obecnymi i potencjalnymi klientami, ale także różnymi podmiotami zewnętrznymi dostarczającymi potrzebne usługi i produkty. Dla efektywnego działania liczy się też możliwość sprawnego porozumiewania się między pracownikami. Stosowane rozwiązania telekomunikacyjne muszą być jednak dobrze dopasowane do potrzeb. Nie powinny także generować nadmiernych kosztów.

Jakich usług i infrastruktury telekomunikacyjnej potrzebuje firma?

Dobre funkcjonowanie infrastruktury telekomunikacyjnej wymaga zapewnienia dostępu do kluczowych usług, a więc skorzystania z oferty operatora, który umożliwi aktywację potrzebnej liczby numerów komórkowych, a także udostępni linie stacjonarne czy zaoferuje dostęp do Internetu. Nie obejdzie się też bez zakupu potrzebnego sprzętu od aparatów telefonicznych po odpowiednią do potrzeb centralę PBX (Private Branch Exchange) w wersji fizycznej lub wirtualnej. Konieczne może też okazać się wykorzystanie technologii VoIP (Voice over Internet Protocol) pozwalającej na obniżenie kosztów połączeń między numerami wewnętrznymi. Kwestie związane z obsługą wszystkich obszarów łączących się z działaniem systemów telekomunikacyjnych są złożone, a poziom wynikających z nich kosztów może być wysoki. Sytuację tą może jednak zmienić współpraca z firmą zapewniającą doradztwo telekomunikacyjne. Pozwoli to na optymalizację ponoszonych kosztów oraz wybór technologii i usług, które najlepiej będą odpowiadały istniejącym potrzebom.

Jak można zoptymalizować działanie firmy w obszarze telekomunikacji?

Działalność doradcy telekomunikacyjnego pozwala na ograniczenie ponoszonych przez firmę wydatków i znaczne uproszczenie obsługi wszystkich kwestii związanych z korzystaniem z usług poszczególnych operatorów. Doradca, taki jak choćby MOLL TELECOM SERVICE, podejmując współpracę, przeprowadza staranną analizę potrzeb firmy oraz sprawdza, jakie rozwiązania są przez nią wykorzystywane w bieżącej działalności. Dotyczy to zarówno używanej infrastruktury, jak i zawartych z operatorami umów. Na tej podstawie wskazuje obszary, w których można wprowadzić zmiany pozwalające na obniżenie kosztów. Zwykle wiąże się to ze zmianą operatora np. na jedną z firm MVNO albo pakietu wybranych usług czy ilości aktywnych numerów. Pomoc jest oferowana również przy zakupach i wyborze nowego sprzętu oraz oprogramowania, a także przy zwiększaniu bezpieczeństwa przez stosowanie rozwiązań MPLS (MultiProtocol Label Switching) lub SD-WAN (Software-Defined Wide Area Network).

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas