Sprzęt poleasingowy tanim sposobem na wyposażenie biura
ElektronikaZakup sprzętu biurowego może okazać się jednym z bardziej obciążającym wydatkiem dla przedsiębiorców – szczególnie jeśli tu mowa o firmach dopiero zaczynających swoją działalność. Mowa tutaj o komputerach, licencjonowanym oprogramowaniu, skanerach, drukarkach, dyskach, urządzeniach komunikacyjnych czy łączności. Istnieje jednak sposób, dzięki któremu jesteśmy w stanie zminimalizować tego rodzaju koszty. Rozwiązaniem są używane sprzęty biurowe.
Tanie sprzęty biurowe używane w twoim biurze
Nowe sprzęty coraz mniej się opłacają, kiedy myślimy o wyposażeniu biur. Więcej i więcej przedsiębiorców zaczyna interesować się poleasingowym sprzętem biurowym (w przypadku tanich drukarek czy kopiarek można zainteresować się ofertą Centrum Regeneracji Tonerów i Atramentów KAIN), dzięki czemu nie muszą zaciągać znacznych kredytów czy umów poleasingowych. W ten sposób znacznie oszczędzają, ponieważ dobrej jakości zestawy PC czy laptopy można zakupić nawet za około 1000 złotych lub mniej! Nie będą oczywiście to sprzęty pierwszej świeżości, ale powinny pozwolić na komfortową pracę przez jakiś czas.Powinniśmy jednak się zastanowić, czy w przypadku naszej działalności będzie to także opłacalne. Wszystko zależy od tego, do czego przeznaczone mają być sprzęty. Jeśli sprzęty mają być wykorzystywane do typowych prac biurowych, który nie potrzebują wysokiego natężenia pracy procesora czy karty graficznej, to mogą okazać się idealnym wyborem. Jeśli jednak ma pracować nad tym grafik, montażysta czy programista, to lepiej się zainteresować sprzętem nowym, i to z wyższej półki.Także w przypadku drukarek czy kopiarek należy dobrze się zastanowić. Często już używane tego rodzaju sprzęty mogą powodować minimalne skazy w druku, które w obiegu wewnętrznym mogą zupełnie nie przeszkadzać. Jeśli jednak wydruki – chociażby dokumentów – mają być przekazywane do rąk klientów, powinniśmy zastanowić się, czy tego rodzaju nieprawidłowości będą stawiać nas w dobrym świetle.