Artykuł sponsorowany Podpisz korzystną umowę serwisową sprzętu biurowego!

Podpisz korzystną umowę serwisową sprzętu biurowego!

Na rynku dystrybucji i serwisu sprzętów biurowych, bardzo popularne są w ostatnich latach szerokie umowy dotyczące szybkich naprawy, konserwacji, czy przeglądów faksów, drukarek, kserokopiarek, niszczarek oraz innych urządzeń wykorzystywanych do codziennej pracy biur. Pozwala to bowiem uchronić się przedsiębiorstwom przed skutkami zastoju pracy. W przypadku uszkodzenia np. kserokopiarki bardzo ważne jest to, aby szybko przywrócić ją do eksploatacji.

Szybkie reagowanie w przypadku uszkodzenia sprzętu

Uszkodzenia sprzętów biurowych mogą mieć podłoże zarówno mechaniczne, jak i to związane z oprogramowaniem. Za każdym razem utrata choćby jednego urządzenia może przynieść danej firmie olbrzymie straty czasowe, które przekładają się również na utratę finansów. Ważne jest zatem szybkie reagowanie w przypadku różnego typu uszkodzeń. Tu z pomocą przychodzą firmy zapewniające długoterminowe umowy serwisowe. Szczególnie są one korzystane dla mniejszych odbiorców, które nie zatrudniają w swoich organizacjach szeroko wyspecjalizowanych informatyków. Najczęściej umowy serwisowe dotyczą takich działań, jak: naprawa sprzętu na terenie przedsiębiorstwa klienta, naprawa sprzętu w zakładzie serwisowym (w przypadku cięższych usterek), przeglądy okresowe urządzeń, konserwowanie urządzeń, profesjonalny helpdesk, doradztwo techniczne, pomoc w zawiązywaniu nowych leasingów, pomoc w modernizowaniu biur. Warto przy tym pamiętać o tym, aby dane postanowienia uwzględniały gwarantowanie części oryginalnych do danych naprawianych faksów, kserokopiarek, czy drukarek, a także, aby dawały pewność błyskawicznego działania partnera, zajmującego się eliminowaniem uszkodzeń.

Zwróć uwagę na szerokie wyspecjalizowanie serwisanta

Przy zawieraniu umów serwisowych, warto sprawdzić, czy dany serwisant zalicza się do firm szeroko wyspecjalizowanych. Najlepsze podmioty działające na rynku zapewnią bowiem naprawy różnego rodzaju sprzętów. Mowa o wspomnianych kserokopiarkach, faksach, czy drukarkach monochromatycznych i kolorowych, a także o niszczarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych, czy innowacyjnych ekranach interaktywnych. Istotne jest również to, aby zakład serwisowy, był wyspecjalizowany w naprawach sprzętów od różnych producentów takich, jak RICOH, SAMSUNG, KYOCERA, czy SHARP. Istotne jest również to, aby eliminowanie uszkodzeń następowało według procedur i metodologii naprawczych ustalonych przez koncerny produkujące dane urządzenia. Tu szczególnie ważne jest to, aby serwis uwzględniał gwarantowanie korzystnych cenowo części oryginalnych.

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem szerokiej współpracy z dobrym serwisem m.in. sprzętów RICOH i SHARP, zgłoś się do firmy PROKSER. Podmiot ten zajmuje się wszystkimi czynnościami naprawczymi, a także dystrybucją technologii biurowych i różnych akcesoriów. To właśnie z tą firmą podejmiesz również korzystne leasingi, np. drukarek kolorowych, czy też monitorów interaktywnych. Więcej informacji znajdziesz zaś, na dedykowanej stronie www.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas