Artykuł sponsorowany Skuteczna kampania marketingowa – katalogi, ulotki, banery i inne materiały marketingowe dla Twojej firmy

Skuteczna kampania marketingowa – katalogi, ulotki, banery i inne materiały marketingowe dla Twojej firmy

Materiały marketingowe powinny przedstawiać zakres usług lub produktów firmy i informować potencjalnych klientów o najnowszych  ofertach oraz akcjach promocyjnych. Albumy i katalogi muszą nie tylko posiadać interesujące i dobrze zredagowane treści, ale również przyciągające uwagę fotografie lub grafiki. Jakie dostępne w drukarniach materiały marketingowe należy wybrać, aby chętnie po nie sięgano i korzystano z przedstawionych w nich usług?

Co zawrzeć w ulotkach, katalogach i na banerach?

W zależności od rodzaju materiałów promocyjnych powinny zawierać różne treści. Na banerach, wizytówkach czy małych ulotkach, umieszczamy tylko istotne informacje, takie jak siedziba firmy, slogan, nazwa oraz – opcjonalnie – interesujący rabat. W przypadku katalogów lub gazetek ważne jest prawidłowe zredagowanie treści i dobór estetycznych fotografii.

Rodzaje materiałów promocyjnych

W drukarniach znajdziesz wiele propozycji na interesujące materiały marketingowe, dlatego warto wybrać więcej niż jeden rodzaj. Mogą to być na przykład:

  1. Ulotki – najpopularniejsza papierowa forma reklamy, są tanie i skuteczne.
  2. Wizytówki – warto zainwestować w personalizowane wizytówki dla siebie i swoich najważniejszych pracowników, którzy są w stałym kontakcie z klientami.
  3. Kalendarze – nie tylko gadżet promocyjny, ale również są one funkcjonalne.
  4. Katalogi i gazetki – można zamawiać je jednorazowo (ze stałą ofertą firmy) lub systematycznie (jako informatory o promocjach i najnowszych produktach/usługach)
  5. Banery i plakaty – duże banery i plakaty zdecydowanie przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Powinny zawierać chwytliwy slogan.
  6. Naklejki – można nie tylko rozdawać je w formie materiałów promocyjnych, ale również umieszczać na swoich produktach.

Drukarnia – wybór rozmiaru i papieru

Kluczowym elementem jest wybór dobrze zaopatrzonej drukarni, która zajmuje się drukowaniem profesjonalnych materiałów promocyjnych na różnego rodzaju papierze. Spory asortyment znajdziesz w ABC Drukarnia, która ma swoją siedzibę w Piotrkowie Trybunalskim. Producent oferuje również sprzedaż wysyłkową, dlatego może zrealizować zlecenia z całej Polski po uprzednim dogadaniu się co do sposobu i kosztów dostawy.

Gdzie rozdawać materiały promocyjne?

By nie nadwyrężyć budżetu, należy rozdawać je w przemyślany sposób. Warto najpierw wysyłać pojedyncze sztuki katalogów do klientów, którzy już korzystają z Twoich usług. Dobrym miejscem na wdawanie firmowych broszur są również różnego rodzaju targi tematyczne, w których bierzesz udział. Kilka sztuk materiałów powinno znajdować się również w siedzibie firmy i być przeznaczone dla klientów stacjonarnych.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas