Artykuł sponsorowany Bądź widoczny – o tym jak najlepiej zareklamować się w przestrzeni miejskiej

Bądź widoczny – o tym jak najlepiej zareklamować się w przestrzeni miejskiej

Stare jak świat i wciąż aktualne przysłowie mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Bez względu na to, jak doskonały produkt czy usługę oferujesz, dobra promocja jest niezbędna, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.

Współczesna branża reklamowa oferuje wiele narzędzi, za pomocą których można skutecznie pozyskiwać klientów, jednak bardzo ważne jest, aby trafnie wybrać najlepszy rodzaj promocji – mówi ekspert z Agencji Reklamowej Arfa. Choć coraz większą popularnością cieszy się marketing on-line, w niektórych przypadkach wciąż najlepszym rozwiązaniem okazuje się tradycyjna reklama outdoorowa.

Dla kogo reklama zewnętrzna?

Przygotowując strategię marketingową, w pierwszej kolejności musimy zastanowić się, kim jest jej odbiorca, czyli nasz projektowany klient. Jeśli prowadzisz lokalnie działającą firmę, np. restaurację czy usługi remontowe na terenie danego miasta, reklama zewnętrzna jest właśnie dla ciebie.

Skuteczna reklama – liczy się zasięg

Widoczny szyld, baner, czy reklama na samochodzie, którym ty lub twoi pracownicy poruszają się po mieście, to najlepszy sposób utrwalenia twojej marki w świadomości przyszłych klientów. Reklamując się w ten sposób, docierasz dokładnie to tych osób, które mogą stać się odbiorcami twojej oferty.

Dobre wyeksponowanie informacji o twoim biznesie w przestrzeni, w której na co dzień porusza się twój przyszły klient, pozwala mu zauważyć cię, nawet jeśli nie szuka twojej oferty dokładnie w tym momencie. Patrząc na reklamę codziennie w drodze do pracy, podświadomie zapamięta cię i wróci po twoje usługi, kiedy będą mu potrzebne.

Wykorzystaj swoich partnerów w biznesie

Bilboardy to jednak nie wszystko. Dobrym sposobem na reklamowanie się w przestrzeni miejskiej jest też nawiązanie współpracy z innymi przedsiębiorcami – nie wszyscy są twoją konkurencją!

Współpraca, o której mówimy jest bardzo prosta i może polegać np. na ustawieniu w osiedlowych delikatesach ekspozytora reklamującego twój konkretny produkt, który znajduje się w asortymencie sklepu. Możesz też poprosić o położenie przy kasach lub stojakach z koszykami ulotek, broszur czy folderów z twoją ofertą.

Jak wspomnieliśmy we wstępie, wybór najlepszej formy reklamy uzależniony jest od profilu twojej działalności oraz jej zasięgu. Jeżeli świadczysz usługi na szerszą skalę, z pewnością świetnym pomysłem będzie przygotowanie również internetowej kampanii reklamowej.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas