Artykuł sponsorowany Kiedy i dlaczego warto wyremontować biuro?

Kiedy i dlaczego warto wyremontować biuro?

Ze względu na przyjmowanie klientów i prestiż firmy, estetyka biura powinna być wizytówką świadczonych usług. Remont powierzchni biurowej zwiększa bezpieczeństwo pracy, poprawia nastrój pracowników i pozytywnie wpływa na klientów. Jest to najlepszy sposób na to, by odświeżyć pomieszczenia, usunąć widoczne usterki, a przy okazji zwiększyć funkcjonalność poszczególnych stanowisk.

 

Estetyka ma wpływ na klientów

Remont trzeba przeprowadzić wtedy, gdy gołym okiem widać, że dawno żadne prace nie były wykonane. O ile pewnych zaniedbań w prywatnym domu nikt nie zauważy, o tyle biuro często jest przestrzenią publiczną i musi się dobrze prezentować. Przebywanie w miejscu pracy, które wygląda gorzej od prywatnych mieszkań pracowników, budzi pewne obiekcje co do sposobu prowadzenia firmy. W schludnym pomieszczeniu pracownicy czują się lepiej. Wygląd biura wpływa także na klientów, którzy często zapamiętują tylko pierwsze wrażenie. Mało atrakcyjne miejsce może ich zniechęcić do korzystania z wybranych usług. Nikt nie ma ochoty czekać w kolejce w nieklimatyzowanym biurze o nieprzyjemnym zapachu wilgoci z widokiem na odrapane ściany i powstające grzyby.

 

Odnawianie biura po zakupie i… przed sprzedażą

Remont biura wpływa na prestiż firmy. Estetyka powinna wpisywać się w obecne standardy. Źle urządzona aranżacja może sprawić, że klient może uzna przedsiębiorstwo za niepoważne lub przestarzałe. Dlatego poleca się wykonywać gruntowny remont biura co kilka lat, by jak najlepiej wpasowywać się w trendy panujące na rynku. Biura często się odnawia tuż po zakupie ze względu na zniszczenia dokonane przez poprzednią firmę. Mało kto decyduje się na remont powierzchni biurowych przed sprzedażą. Jest to doskonały pomysł na to, by podwyższyć jej wartość. Wyremontowane biuro można także wynajmować.

 

Najważniejsza jest funkcjonalność

Przed przystąpieniem do prac remontowych trzeba rozplanować położenie stanowisk w taki sposób, by sobie nawzajem nie przeszkadzały. Kable i przedłużki nie powinny wić się po podłodze. Zlew należy umieścić z dala od prądu i urządzeń elektrycznych. Zarówno cała przestrzeń, jak i poszczególne stanowiska muszą być funkcjonalne.

 Specjalista z firmy PHUP „Texon” Włodzimierz Proc w Radomiu dodaje: Bardzo ważnym elementem jest eleganckie i bezpieczne podłoże. Musi ono być odporne na wilgoć, ścieralność i zniszczenia mechaniczne. Śliski gres lub parkiet z urwanymi kafelkami grożą poważnymi wypadkami.
 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas