Artykuł sponsorowany Jak wybrać dobry szlaban do obiektu przemysłowego?

Jak wybrać dobry szlaban do obiektu przemysłowego?

Każdy zakład przemysłowy czy obiekt użyteczności publicznej, dysponujący podziemnym lub naziemnym parkingiem, potrzebuje skutecznego urządzenia do blokowania wjazdów. Dobrze zaprojektowane szlabany, wykonane z trwałych i odpornych na uszkodzenia mechaniczne materiałów, sprawdzą się we wszystkich miejscach, w których wymagana jest kontrola dostępu. Sprawdźmy, jak wybrać najlepszy i jakie korzyści niesie za sobą ich montaż.

Jak dobrać szlaban do zastosowań przemysłowych?

Przy zakupie szlabanu drogowego należy uwzględnić trzy podstawowe parametry: szerokość wjazdu, intensywność pracy oraz czas potrzebny na otwarcie. Ramię urządzenia musi być na tyle długie, aby swobodnie zasłaniało cały przejazd. Standardowej długości zapory dostępne w ofercie Eltech, osiągają wymiary od 3 do 9 metrów. Przy szerszych przejazdach znacznie lepiej zastosować dwa szlabany, ponieważ im dłuższe ramię, tym większe przyłożenie siły na jednostkę napędową, a co za tym idzie – szybsze zużycie elementów eksploatacyjnych. Użytkownicy, którzy zdecydują się na zakup długich modeli, powinny dokupić podpory stałe lub ruchome amortyzujące przeciążenia.
Uwaga! Wybierając zaporę drogową, nie ograniczaj się do kwestii finansowych – równie istotne są serwis gwarancyjny, pogwarancyjny oraz dostęp do części zamiennych. Szlabany parkingowe są stale narażone na uszkodzenia, dlatego sprawdź, czy w przypadku ewentualnej awarii będziesz mógł dokonać naprawy od ręki.

Szlaban na parking firmowy – parametry techniczne

Częstotliwość użytkowania szlabanu to kluczowa kwestia dla zachowania funkcjonalności urządzenia. W przypadku bardzo intensywnej eksploatacji najlepiej wybrać zapory, które mają powyżej 100 cykli na godzinę. Równie ważny jest czas potrzebny na pełne otwarcie szlabanu – najszybsze modele dostępne na rynku potrzebują zaledwie 1,5 sekundy na pełne podniesienie ramienia, podczas gdy w szlabanach o długich ramionach okres ten wydłuża się do kilkunastu sekund (a w starszych modelach nawet dłużej!).

Opracowanie:

Eltech Robert Suwała

Krzeszowice , Trzebińska 15

  • tel. 604 242 412

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×