Artykuł sponsorowany Czy asfalt na zimno nadaje się do budowy i naprawy pochylni?

Czy asfalt na zimno nadaje się do budowy i naprawy pochylni?

Tak, asfalt na zimno świetnie sprawdzi się w przypadku budowy oraz naprawy niewielkich pochylni. Jest to związane z odpowiednim stopniem urabialności, dzięki którym możliwe jest zróżnicowane wykorzystanie asfaltu na zimno. W trakcie budowy pochylni przy jego użyciu należy pamiętać o kładzeniu go warstwowo, w taki sposób, by pojedyncza warstwa nie przekraczała 2 cm. Co jeszcze można zbudować przy pomocy asfaltu na zimno?

Zastosowania asfaltu na zimno

Asfalt na zimno to niezwykle wdzięczny materiał, do obsługi którego niepotrzebne jest wielkie doświadczenie. Sprawia to, że jest chętnie wykorzystywany w trakcie prac związanych z budowaniem lub naprawianiem niektórych elementów infrastruktury domowej.

Przykładem tego są wspomniane już wyżej pochylnie. Dzięki nim można łatwo zniwelować problemy związane z poziomem krawężnika. W ten sposób pochylnie budowane są najczęściej na przydomowych terenach, gdzie umożliwiają łatwiejszy dojazd do garażu, podjazd wózkiem inwalidzkim lub wózkiem z dzieckiem.

Asfalt na zimno świetnie sprawdza się również do łataniu rozkuć w sieciach wodociągowych lub elektrycznych, ze względu na swoje właściwości można go również powodzeniem stosować w przypadku uzupełnianiu otworów przy studzienkach kanalizacyjnych, szynach lub szczelinach dylatacyjnych.

 Warto przypomnieć, że asfalt na zimno nie wymaga żadnej wcześniejszej obróbki przed użyciem. Wystarczy tylko przygotować powierzchnie, na której zostanie rozprowadzony, a następnie ubić go ręcznym ubijakiem lub zagęszczarką. Tak przygotowana nawierzchnia nadaje się od razu do użytkowania.

Produkcją i dystrybucją asfaltu na zimno zajmują się przedsiębiorstwa, takie jak DEGAMEX.

Asfalt na zimno – szybki sposób na odnowienie podwórka

Wiele prac renowacyjnych związanych z nawierzchniami przydomowymi jest odkładanych na później ze względu na niewystarczającą ilość czasu. Sprawia to, że wszelkiego rodzaju pęknięcia, otwory, czy dziury w nawierzchniach powiększają się, co w efekcie może doprowadzić do uszkodzenia elementów podwozia w pojazdach. Dlatego świetnym rozwiązaniem jest wykorzystanie asfaltu na zimno. Nie wymaga on wcześniejszej obróbki, a co za tym idzie, nie są potrzebne specjalne maszyny do jego podgrzania. Dzięki temu może być kładziony w trudniejszych warunkach niż klasyczny asfalt. Jeden worek ma 25 kg. Asfaltu na zimno wystarczy do uzupełnienia przestrzeni  1 m2 i głębokości 1 cm. W ten sposób łatwo obliczyć ile materiału będzie potrzebnego do naszych prac.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas