Artykuł sponsorowany Zastosowanie i znaczenie reklamy na samochodach

Zastosowanie i znaczenie reklamy na samochodach

Firmy nie od dziś poszukują tanich i efektywnych sposobów na dotarcie z przekazem reklamowym do odbiorców. Dobrym pomysłem może być reklama na samochodach. Jakie są zalety takiego rozwiązania?

Oklejanie pojazdów alternatywą dla billboardu?

Reklama na pojazdach to pomysł prosty, tani i skuteczny. Nośnikiem takiej reklamy a może być własny firmowy samochód, ale też można wynająć powierzchnię reklamową na prywatnym aucie. Jeśli firma posiada własne samochody, sytuacja jest więcej niż komfortowa. Samochody z reklamą mogą być doskonałą autopromocją dla każdego przedsiębiorstwa. Jak podkreśla specjalista z firmy artkomp-ideaart zajmującej się wykonawstwem tego rodzaju reklam, taka inwestycja szybko się zwraca. Koszty reklamy na pojeździe są zdecydowanie niższe w porównaniu z tym, ile firma musiałaby zapłacić np. za wynajem billboardu, o droższych kampaniach reklamowych już nie wspominając. Dodatkowo warto pamiętać, że reklama stacjonarna wymaga uzyskania różnego rodzaju pozwoleń. Im częściej oklejony samochód pojawia się na drodze, tym większa szansa na zainteresowanie ofertą potencjalnych klientów np. kierowców stojących w korku czy przechodniów. Jeśli firma nie ma własnych samochodów, warto rozważyć pomysł wynajęcia powierzchni na prywatnym samochodzie. Nie brakuje kierowców zainteresowanych taką współpracą – a korzyści są z niej obopólne. Dzięki takiemu rozwiązaniu można również zareklamować się w innym rejonie lub mieście niż to, w którym działa firma.

Dobre wykonanie – klucz do sukcesu

Reklama na samochodzie powinna być estetyczna i dopasowana do wyglądu konkretnego pojazdu. Na pewno nie może w żaden sposób przytłaczać ani irytować odbiorców. Należy pamiętać o umieszczeniu podstawowych danych kontaktowych na temat firmy takich jak nazwa przedsiębiorstwa, jego adres, numer telefonu czy adres e-mail. Jeśli firma ma logo, również warto go tu umieścić. Na szczęście w dobie internetu w telefonach komórkowych  klient nie musi zapamiętywać wszystkich informacji o firmie – wystarczy mu nazwa i miasto, by z bez problemu pomocą wyszukiwarki internetowej sprawdzić pozostałe dane. Nie zaszkodzi również chwytliwy slogan, pod warunkiem, że nie będzie zbyt długi. Raczej należy podstawić na zwięzłość – zbyt duża ilość informacji tylko rozproszy uwagę, nie pozwalając się skupić na tym, co najistotniejsze.  Reklama na samochodzie może przybierać różną formę, w zależności od tego, jakim sprzętem dysponuje dany wykonawca. Wśród najczęściej stosowanych są m.in. reklamy z folii ploterowej, reklamy całopojazdowe z folii oraz reklamy na folii magnetycznej i odblaskowej. 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas