Artykuł sponsorowany Okno, czyli ważny element kampanii reklamowej

Okno, czyli ważny element kampanii reklamowej

Każdy budynek i niemal każdy lokal posiada okna. Jedne są większe, drugie mniejsze, ale niezależnie od tego, stanowią wolną przestrzeń. Dlaczego więc jej nie wykorzystać do naszych własnych celów? Okna to doskonałe miejsce na promocję, gdyż zazwyczaj są one jednocześnie witryną lokalu. Tak wyeksponowana reklama będzie przyciągać wzrok klientów, a także zapraszać ich do środka. O czym pamiętać decydując się na oklejenie okna?

Jakie są korzyści reklamy okiennej?

Oklejanie okien oraz witryn sklepowych to jeden z najczęściej wybieranych rodzajów reklamy, ale nie ma się czemu dziwić. Ich największą zaletą jest to, że od razu rzucają się w oczy i nie sposób je przeoczyć. Klient nie musi wchodzić do sklepu, aby poznać jego ofertę oraz specyfikę. To natomiast może bezpośrednio wpłynąć na decyzję zakupową. W końcu jak wiadomo, często podejmujemy ją impulsywnie, a cały proces trwa zaledwie kilka sekund. Co więcej, reklama na oknie jest bardzo opłacalną formą, gdyż ponosimy jedynie jednorazowy koszt jej wykonania. Bez problemu możemy także zdecydować się na okleinę o dużych wymiarach. Jednak zdecydowanie największą zaletą reklamy okiennej, jest jej uniwersalność – sprawdzi się w każdej branży i każdym zakładzie, wystarczy dopasować styl.

Rodzaj materiału i technika

Nowoczesne technologie i specjalistyczne maszyny dają nam szereg różnorodnych możliwości, zarówno jeśli chodzi o materiał, z jakiego zostanie zrobiona okleina, jak również technikę jej wykonania. Profesjonalne zakłady specjalizujące się w grafice reklamowej, takie jak firma Marcina Peruna zlokalizowana w Starych Bielicach, w swojej ofercie posiadają okleiny na folii m.in. pełnej, OWV, mlecznej i lustrzanej. Ze względu na praktyczność tego rozwiązania, jednym z najczęściej wybieranych rodzajów folii jest OWV, czyli One-Way Vision. Jak wynika z nazwy, to materiał zadrukowany tylko z jednej strony, a jego perforowana forma sprawia, że od zewnątrz reklama jest całkowicie widoczna, natomiast od wewnątrz – półprzezroczysta i przepuszczająca światło. Dzięki temu klienci znajdujący się w lokalu nie mają ograniczonego widoku przez okna.

Odpowiedni projekt kluczem do sukcesu

Liczne badania potwierdziły, że ludzie w znacznej mierze są wzrokowcami. Właśnie dlatego dokładnie przemyślany i trafny projekt reklamy to podstawa. W ten sposób nawet jeśli od razu nie zachęcimy potencjalnych klientów do wejścia do lokalu i dokonania zakupów, jest duża szansa, że przekaz z witryny zapadnie im w pamięć. Reklama powinna być wyrazista oraz czytelna i najlepiej, aby dodatkowo zawierała jakiś charakterystyczny element, czy to w postaci logo, czy hasła promocyjnego. 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas