Artykuł sponsorowany Największe zalety stosowania gadżetów promocyjnych

Największe zalety stosowania gadżetów promocyjnych

Gadżety promocyjne mogą zostać przygotowane zarówno w formie bardzo drobnych prezentów, jak i też tych znacznie droższych – spersonalizowana odzież z logo marki, czy też mniejsze sprzęty elektroniczne. Warto przy tym wiedzieć, że rodzajów kampanii z ich wykorzystaniem jest wiele. Skuteczność zaś potwierdzają zarówno małe, jak i duże firmy, a także ważne marketingowe badania. Poznaj zatem razem z nami siłę wykorzystywania gadżetów promocyjnych.

Skrócenie dystansu z klientem

Gadżety promocyjne są przede wszystkim sposobem na skrócenie dystansu pomiędzy naszą firmą a potencjalnym klientem, zwłaszcza w kontakcie bezpośrednim. Całkowicie darmowy upominek dla rozmówcy, czy to przy podpisywaniu umowy, czy podczas targów wystawienniczych, ociepla wizerunek marki i sprzyja dłuższej rozmowie z przedstawicielem naszego przedsiębiorstwa. Dzięki temu można dotrzeć ze spersonalizowaną ofertą do niemalże każdej osoby, a jeśli się to nie uda, można „zasiać” w głowie konsumenta myśli przedstawiające nasze produkty oraz usługi, jako wysokie jakościowo. Osoby obdarowane kalendarzami, kubkami, czy też torbami z logo marki, wielokrotnie wracają do reklamowanych firm nawet po kilku latach.

Idea „żywej” i stałej reklamy

Kampanie reklamowe w dużej mierze mają swój „termin ważności” i czas wyeksponowania, co wiąże się z kosztami, np. wynajmu banerów, czy też kupna miejsca reklamowego w gazecie. Dzisiaj jedną z niewielu strategii marketingowych, które działają również po zakończeniu właściwej kampanii, jest właśnie wręczanie gadżetów reklamowych. Dlaczego jest to stała i żywa reklama? Przede wszystkim dlatego, że oferowane, darmowe przedmioty, są najczęściej wyrobami codziennego użytku. Klient wykorzystujący je w domu, szkole, czy w pracy, eksponuje je zatem ciągle wśród nowych odbiorców. Ci nawet mający chwilowy kontakt wzorkowy z danym przedmiotem, są wystawieni na pierwszą ekspozycję, pozwalającą na identyfikację danej marki. Ważne jest jednak tworzenie gadżetów wysokiej jakości, których obdarowany nie wyrzuci do śmietnika. Mogą to być zatem kreatywne t-shirty, torby na zakupy, parasolki, notesy, czy kubki. Inwestując zatem w nie, stawiamy na to, aby nasz klient stał się „żywą” reklamą naszej marki!

Niskie koszty szerokie pole reklamowe

Dużą zaletą gadżetów reklamowych jest to, że koszty ich produkcji, nawet masowej, są niskie, a przy tym skuteczne, jak m.in. reklamy internetowe. Sposób dystrybucji tychże produktów, może być różnorodny, tak samo, jak i wygląd oraz przeznaczenie. Dzięki temu reklamy z wykorzystaniem gadżetów mogą pełnić rolę tych dopełniających, głównych, czy też mogą mieć odmienny charakter. Wielokrotnie firmy stawiają na ocieplenie wizerunku, ale z wykorzystaniem gadżetów, można z powodzeniem również wprowadzić na rynek nowy produkt, czy usługę. Wszystko zależy od kreatywności, a coraz mniej od samego budżetu. Ważne jest jednak to, aby współpracować w zakresie tworzenia upominków dla klientów, z profesjonalnymi agencjami. Tu wyróżnia się pracownia reklamowa IDEA Ryszarda Tomanka, która realizuje kampanie zarówno małych, jak i dużych firm, czy też instytucji publicznych oraz fundacji. 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas