Artykuł sponsorowany Gadżety reklamowe – pracuj świadomością swoich klientów, promuj firmę

Gadżety reklamowe – pracuj świadomością swoich klientów, promuj firmę

Nowoczesny marketing mówi otwarcie – gadżety reklamowe były, są i będą oczekiwane przez twoich obecnych i przyszłych klientów. W jakim celu stosuje się gadżety reklamowe? Co sprawia, że z jednej strony zmęczeni jesteśmy nawałem smyczy i breloków reklamowych, a z drugiej strony czujemy lekki niesmak, jeśli robiąc kolejne zamówienie, będąc stałym klientem firmy, nie otrzymujemy żadnego upominku?

Gadżetami reklamowymi nazywamy drobne przedmioty, wręczane przez firmę w celach promocyjnych. Istotne przy tym jest to, aby nie były to towary należące do produktów wytwarzanych przez firmę.

Powody zakupu brandowanych artykułów reklamowych

Artykuły promocyjne są zamawiane przez firmy w różnym celu:

  • w celu prezentacji handlowych,
  • celem zwiększenia rozpoznawalności,
  • celem umocnienia relacji z otoczeniem,
  • Wzmocnienie pozytywnego wrażenia podczas spotkań z klientami,
  • W konsekwencji zwiększenia sprzedaży produktów lub usług.

Istotne jest to, że wręczanie gadżetów reklamowych nie pełni przede wszystkim funkcji sprzedażowej, a reprezentacyjną, funkcję promocyjną. Z tej formy promocji korzystają nie tylko firmy, ale również instytucje państwowe, urzędy czy organizacje pozarządowe, również te niekomercyjne. Błędem, jaki często popełniają, są oczekiwania, że przekazane gadżety reklamowe przełożą się bezpośrednio na zwiększenie dochodów firmy w krótkim okresie czasu.

Należy pamiętać, iż proces sprzedaży, nakłonienia klienta do zakupu w naszej firmie musi przejść przez cztery etapy:

  1. Zauważenia,
  2. Poznania,
  3. Zaufania,
  4. Zakupu.

Jak podkreśla właścicielka firmy Mgroupgift Marta Chmiel, kolejność tych etapów nie jest przypadkowa. Klient, aby kupił musi nas zauważyć, musi nas poznać, zaufać i dopiero gdy przejdzie przez te trzy kroki, będzie skłonny zmienić swoje dotychczasowe nawyki zakupowe i zakupić produkt z nowego miejsca.


Bądź konsekwentny, dawaj gadżety wysokiej jakości.

Artykuły reklamowe zwykle są obrandowane logotypem lub hasłem reklamowym bezpośrednio kojarzącym się z daną marką. Ma to cel przede wszystkim właściwą identyfikację firmy. Dlatego ważne jest, aby sam przedmiot, bez względu na to, czy będzie to długopis, smycz, torba reklamowa, wizytownik, czy etui na okulary były wysokiej jakości. Podobnie jest z techniką nanoszenia znaków firmowych.

Wysokiej jakości gadżety reklamowe będą cechować się:

  • Wysoką jakością wykonania
  • Perfekcyjnością naniesienia logotypów bez względu na rodzaj materiału, z jakiego wykonany jest upominek
  • Wysoką trwałością znakowania towaru, obrandowanie powinno być trudnościeralne, wyraziste, odporne na promieniowania UV.

Ważne zatem jest korzystanie z usług firm o ugruntowanej pozycji na rynku, posiadających różnorodną gamę upominków, stosujących nowoczesny park maszynowy do technik zdobienia produktów reklamowych.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas