Artykuł sponsorowany Na co zwracać uwagę, dokonując wyboru producenta systemów informacji wizualnej?

Na co zwracać uwagę, dokonując wyboru producenta systemów informacji wizualnej?

System informacji wizualnej budują elementy takie jak tabliczki przydrzwiowe, gabloty informacyjne, szyldy umieszczone w pobliżu siedziby przedsiębiorstwa, ale także duże banery i tablice reklamowe znajdującej się w przestrzeni miejskiej, które ułatwiają potencjalnym klientom trafienie do twojej firmy. Elementy systemu informacji wizualnej przeznaczone do użytku wewnętrznego, pozwalają na łatwą orientację w biurowcach czy instytucjach, zaś te ustawiane na zewnątrz, zaliczają się do nośników reklamy outdoorowej.

Informacja wizualna i reklama outdoorowa

O tym, jak ważna jest widoczność twojej firmy na tle konkurencji, nie musimy cię chyba przekonywać. Jednym z głównych elementów strategii marketingowej jest przecież wyróżnienie się z tłumu innych  przedsiębiorców i przykucie uwagi potencjalnych klientów – mówi ekspert z firmy TechgrafQ w Poznaniu.

Czy zdarzyło ci się kiedykolwiek szukać konkretnego sklepu w pasażu handlowym i poddać się po kilkukrotnym okrążeniu całego obiektu? Mało czytelne i słabo widoczne oznakowanie sklepu czy punktu usługowego poważnie i negatywnie przekłada się na dochody powodując, że nawet zainteresowane osoby mają kłopot z odnalezieniem twojego lokalu.

Jednocześnie nie należy zapominać o prastarej regule, która mówi, że reklama dźwignią handlu. To dzięki stałemu pozyskiwaniu nowych klientów twój biznes ma szansę się rozwijać i przynosić coraz większe zyski. Dlatego warto zadbać także o skuteczną reklamę wizualną przynajmniej w najbliższej okolicy.

Skuteczna reklama i system informacji wizualnej

Jak wspomnieliśmy wcześniej, najważniejszą cechą twojej reklamy i systemu informacji wizualnej jest dobra widoczność. Twój przekaz może wywrzeć wpływ na klienta tylko wtedy, gdy w ogóle będzie dostrzeżony. A ponieważ obecnie polskie miasta wprost giną pod natłokiem wszechobecnych plakatów i bannerów, twoja reklama musi być wyjątkowa.

Właśnie dlatego, myśląc o skutecznej identyfikacji wizualnej, warto wziąć pod uwagę nowoczesne, niekonwencjonalne nośniki informacji. Twoja reklama czy szyld będą lepiej widoczne, jeżeli użyjesz podświetlenia, elementów ruchomych, albo obu tych rozwiązań. Dobrym pomysłem jest zatem wykorzystanie rollposterów czy podświetlanych reklam ulicznych citylight.

Jak wybrać producenta systemu informacji wizualnej?

Szukając zakładu, który zajmie się przygotowaniem systemu informacji wizualnej dla twojej firmy, warto zwrócić uwagę na kilka podstawowych spraw. Po pierwsze, zapoznaj się z przykładowymi realizacjami danego producenta. Jeżeli rzeczywiście ma się czym pochwalić, na jego stronie internetowej z pewnością znajdziesz zakładkę zatytułowaną Galeria.

Po drugie, sprawdź, jakie dokładnie usługi wchodzą w zakres pracy danej firmy. Czy dany producent jest w stanie stworzyć interesujące cię elementy reklamy? Im szersza propozycja, tym lepiej. Niewykluczone, że wkrótce, oprócz dużego billboardu będziesz potrzebował także zwykłego potykacza. Współpraca z tym samym producentem będzie dla ciebie najwygodniejszym rozwiązaniem. Upewnij się także, że oprócz wykonania tablic informacyjnych i reklam podświetlanych, dana firma zajmuje się również montażem tych elementów.

Po trzecie, zapoznaj się z informacjami na temat wykorzystywanych materiałów i technik produkcji. W nowoczesnych zakładach zajmujących się produkcją reklamy outdoorowej i informacji wizualnej koniecznie muszą znaleźć się szybkie i precyzyjne obrabiarki CNC, dzięki którym uzyskuje się elementy najwyższej jakości. Sprawdź też, z jakich materiałów powstają tablice, bannery i gabloty, aby mieć pewność, że gotowe elementy będą charakteryzowały się doskonałą trwałością.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas