Artykuł sponsorowany Jak wybrać torbę papierową do promocji firmy?

Jak wybrać torbę papierową do promocji firmy?

Torebki reklamowe papierowe to praktyczne opakowania, do których możesz włożyć różnej wielkości firmowe upominki, katalogi i gadżety. Idealna torba do promowania Twojej marki i jej wizualnej identyfikacji powinna być estetycznie wykonana, dopasowana do potrzeb oraz oczekiwań Twojej docelowej grupy klientów. W naszym artykule podpowiadamy, w jaki sposób wybrać torbę papierową, aby skutecznie służyła promocji firmy.

Papierowe torby zamówisz w opcji laminowanej lub kredowej, z połyskiem albo matowe. Możesz też postawić na wersję z nadrukiem, ozdobnymi uchwytami bądź tłoczeniami, w zależności od Twojego projektu. Do wyboru masz również ekonomiczny, prążkowany papier z recyklingu, o charakterystycznej, szarej lub brązowej barwie, albo wysokogatunkowy papier biały.

Papierowa torba do zadań specjalnych

Jeśli zależy Ci na stworzeniu spójnych, marketingowych komunikatów do grona Twoich klientów, zadbaj o to, by kolorystyka i sposób wykończenia reklamowej torby z papieru były dopasowane do specyfiki eventu oraz produktów bądź usług, jakie oferujesz. Opakowania, tworzone dla poszczególnych branż, bardzo różnią się od siebie – na przykład, jubilerzy postawią na torby czarne, białe lub złocone, laminowane, z wygrawerowanym logo, zaś przedstawiciele branży edukacyjnej, gastronomicznej, lokalnych mydlarni lub sklepów zielarskich docenią ekologiczne rozwiązania, czyli torby papierowe matowe, szare, z nadrukiem.

Wybierz uchwyt papierowej torby

Nowoczesne torby reklamowe z papieru, produkowane przez wyspecjalizowane firmy, takie jak KABA, mają uchwyty płaskie – papierowe, lub skręcane, które możesz dopasować do swojej strategii marki. Pamiętaj, że szerokie, masywne rączki toreb mają charakter uniwersalny i kojarzą się z produktem na wynos – będą zatem doskonałe jako oprawa gadżetów podczas imprez plenerowych, adresowanych do osób w różnym wieku i o zróżnicowanych upodobaniach. Uchwyty w formie sznurków sprawdzą się natomiast jako stylowe wykończenie kosztownych, firmowych prezentów oraz ekskluzywnych gadżetów dla wąskiego grona odbiorców.

Torba papierowa z logo

Jeśli chcesz zlecić wykonanie toreb papierowych na zamówienie, do promocji swojej firmy, zadbaj o to, by w widocznym miejscu koniecznie znalazło się wysokiej jakości logo Twojego przedsiębiorstwa. Może ono mieć formę nadruku lub tłoczenia, po jednej lub obu stronach torby. Brak tego istotnego elementu sprawi, że nawet najlepsze opakowanie pozostanie bez wpływu na świadomość marki u odbiorców Twoich firmowych gadżetów.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas