Artykuł sponsorowany Główne zastosowania pylonów reklamowych

Główne zastosowania pylonów reklamowych

Pylony reklamowe stanowią formę reklamy zewnętrznej, to doskonale widoczne nośniki, zawierające treści informacyjne i reklamowe. Ich główne zadanie polega na kierowaniu klientów do firmy. Standardowo pylony reklamowe występują w formie słupa o eliptycznym przekroju, najczęściej spotykane są w pobliżu ciągów komunikacyjnych, skąd bardzo dobrze widać wyświetlane na licu pylonu informacje.

Co to jest pylon reklamowy?

Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie świat bez reklam. Zmienia się forma, natomiast cel pozostaje ten sam – zwiększenie sprzedaży produktu lub usługi. Jedną z nowoczesnych form przekazu reklamowego są pylony reklamowe, które stały się elementem krajobrazu miast. Pylon reklamowy to pionowa reklama zewnętrzna dużych rozmiarów, która może zwierać przekaz informacyjny lub reklamowy. Konstrukcja nośna pylonu to najczęściej stal lub aluminium, czyli materiały popularne ze względu na swoją trwałość. Poszycie najczęściej wykonywane jest z trwałych kompozytów, dzięki czemu lico jest odporne na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych oraz łatwe w czyszczeniu i renowacji.  Elementy podświetlane pylonów wykonywane są zazwyczaj z plexi i oświetlane  energooszczędnymi źródłami światła LED.

Główne zastosowania pylonów reklamowych

Konstrukcje te są chętnie wybierane do uzupełnienia nośników reklamy. Pylony reklamowe przytwierdzane są do podłoża na stałe lub tymczasowo. Pylony reklamowe mogą mieć wysokość nawet do 6 metrów. Odpowiednio wkomponowane w przestrzeń, podświetlane i widoczne są również po zmroku. Pylony reklamowe najczęściej wykorzystywane są do oznaczenia miejsca prowadzenia działalności. Zastępują tym samym tradycyjne szyldy lub banery.  Stosuje się je również do celów reklamowych. Ustawia się je wówczas w miejscu prowadzenia działalności albo w innym, oddalonym od siedziby. Wizualizacja przedstawia wtedy zazwyczaj określone usługi lub produkty. Pylony reklamowe mogą również służyć do przedstawiania aktualnego cennika lub godzin otwarcia – najczęściej przy stacjach paliw.

Pylon czy przestrzenne litery?

Pylony reklamowe są duże, dobrze widoczne i  potrafią zawrzeć dużo informacji. Mają bardzo elegancką formę. Niestety z uwagi na rozmiar wymagają odpowiedniej powierzchni, a ilość materiału potrzebnego do ich wykonania wiąże się z kosztami. Dlatego czasami pylony zastępuje się literami przestrzennymi, które są łatwe w montażu, nie wymagają dodatkowej powierzchni i są tańsze. Wybór powinien być podyktowany potrzebami firmy oraz  dostępnymi środkami finansowymi i powierzchniowymi.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas