Materiał Partnera Kalendarz jako gadżet reklamowy

Kalendarz jako gadżet reklamowy

Choć nowoczesne technologie coraz częściej zastępują tradycyjne rozwiązania, wiele osób nie wyobraża sobie codziennej pracy bez tradycyjnego kalendarza. Jest to więc doskonały pomysł na gadżet reklamowy – kalendarz służy w końcu przez cały rok. Interesujący graficznie i estetycznie wykonany będzie zwracał na siebie uwagę, jednocześnie będąc praktycznym narzędziem.

 

Kalendarz możemy mieć pod ręką w każdym momencie – na smartfonie, komputerze, a nawet w internetowej chmurze. Jednak wiele osób ceni sobie tradycyjne rozwiązania i kalendarze papierowe: naścienne w formie plakatu, kalendarza wieloplanszowego lub trójdzielnego, a także podręczne kalendarze książkowe, które mogą służyć nie tylko do zapisywania ważnych wydarzeń, ale również pomysłów, numerów telefonów czy innych ważnych informacji.

 

Kalendarz reklamowy: estetyczny i praktyczny

Coraz częściej, zamiast ulotek, do reklamowania produktów lub usług firmy wykorzystuje się gadżety reklamowe. Nie tylko zwracają na siebie uwagę, ale są również praktycznym przedmiotem codziennego użytku. Potencjalny klient niekoniecznie będzie nosił ubrania z logo firmy, prędzej będzie korzystał z pendrive'a lub torby na zakupy. Jednak wiele gadżetów reklamowych wykorzystywanych jest tylko przez chwilę. Kalendarz ma więc nad nimi przewagę – jest używany przez cały rok. Powieszony na ścianie jest zarówno elementem ozdobnym – zwłaszcza, jeśli wyróżnia się wyjątkowym designem – a także praktycznym notatnikiem, umożliwiającym wpisywanie ważnych wydarzeń. Do tego przez cały rok reklamuje usługi konkretnej firmy.

Kalendarz książkowy może być nie tylko praktycznym gadżetem reklamowym, ale również formą podziękowania. Estetycznie wykonany, z wyjątkową okładką i wnętrzem oraz dedykacją i spersonalizowanym wpisem z pewnością wywoła pozytywne skojarzenia. Dzięki temu kalendarz zostanie odebrany nie tylko jako gadżet reklamowy, ale również jako wyjątkowa forma podziękowania, praktyczna i estetyczna jednocześnie.

 

Zalety kalendarza jako gadżetu reklamowego

Niewątpliwą zaletą wykorzystania kalendarza jak gadżetu reklamowego jest fakt, że jest to przedmiot używany przez cały rok. Z tego względu usługi firmy są prezentowane przez długi czas. Do tego praktyczność takiego upominku wywołuje pozytywne skojarzenia z firmą – nie jest to ulotka, którą po przeczytaniu potencjalny klient lub kontrahent wyrzuci do śmietnika. Poszukując firmy zajmującej się drukiem kalendarzy warto zwrócić uwagę na drukarnie oferujące druk offsetowy. W przypadku zamówienia dużego nakładu cena pojedynczego egzemplarza zmniejsza się wraz ze wzrostem zamówionych kopii. Jest to rozwiązanie korzystne nie tylko ze względu na cenę, ale również jakość – offset oferuje wysoką rozdzielczość, estetykę i możliwość drukowania na różnych materiałach. W Bielsku-Białej usługę druku offsetowego oferuje Drukarnia Tomex.

Wyjątkowe projekty kalendarzy firmowych mogą przyciągać nie tylko praktycznym zastosowaniem, ale również designem. Nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć kalendarz artystyczny, oscylujący wokół produktów lub usług oferowanych przez dane przedsiębiorstwo, ale jednak charakteryzujący się wyjątkową formą graficzną. Dzięki temu wzmocni się pozytywny przekaz, a firma będzie postrzegana jako nowoczesna i otwarta na nowe możliwości.

Podziel się