Artykuł sponsorowany Gadżety reklamowe, czyli jak zostać zapamiętanym przez klientów i kontrahentów

Gadżety reklamowe, czyli jak zostać zapamiętanym przez klientów i kontrahentów

Gadżety reklamowe to sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a także na pozostanie w pamięci klienta przez długi czas. Koszty standardowych kampanii reklamowych są ogromne, a konkurencja na rynku stale rośnie. Wobec czego coraz więcej firm decyduje się na zakup gadżetów reklamowych. Chcecie dowiedzieć się, jakie korzyści niesie to rozwiązanie? Dobrze trafiliście! W tym artykule przedstawiamy praktyczne informacje o gadżetach reklamowych.

Jaki powinien być skuteczny gadżet reklamowy

Aby gadżet reklamowy dobrze spełniał swoją funkcję powinien być przedmiotem codziennego użytku, który kontrahent będzie wykorzystywał w pracy, domu lub podczas innej aktywności. Dobrym przykładem może być kubek termiczny z logo firmy. Na pewno niejeden klient czy pracownik chętnie użyje takiego kubka podczas podróży do pracy lub prywatnej wycieczki. Właśnie dlatego warto postawić na rozwiązania praktyczne i użyteczne, aby dana osoba chętnie po nie sięgała, a nie traktowała jako niepotrzebny bubel w swoim otoczeniu. Wtedy łatwo niestety osiągnąć efekt odwrotny do założonego. Gadżet reklamowy, na którym umieszcza się zazwyczaj logo lub adres internetowy firmy, powinien wywoływać przede wszystkim pozytywne emocje i skojarzenia. Jest to kluczem do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu.

Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe

Korzyści, jakie niesie za sobą zakup gadżetów reklamowych, jest bardzo wiele. Nie ma wątpliwości, że jest to jedna z najtańszych metod dotarcia do klienta, która równocześnie pozwala firmie na długo pozostać w jego pamięci. Decydując się na praktyczny przedmiot, jak na przykład długopis reklamowy, macie pewność, że odbiorca na co dzień będzie obcował z Waszą marką, a jest to kluczowe dla budowania długotrwałych i wartościowych relacji z punktu widzenia sprzedaży produktów i usług. 

Do innych korzyści, jakie niesie ze sobą inwestycja w gadżety reklamowe, zaliczyć można:

  • wzrost rozpoznawalności marki,
  • tworzenie pozytywnej relacji z klientem,
  • zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów,
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki,
  • codzienny kontakt klienta z firmą.

Pomysły na praktyczne gadżety reklamowe

Tak jak wspominaliśmy wcześniej, skuteczny gadżet reklamowy musi być przede wszystkim użyteczny i praktyczny. Nie może być przedmiotem o słabej jakości, gdyż klient utożsamia go bezpośrednio z ofertą firmy. Szerokim zakresem produktów reklamowych dysponuje firma ADMS z Krakowa. Znajdziecie u nich m.in. ołówki i długopisy reklamowe, kubki termiczne z nazwą marki, pamięć USB z logo, a także koszulki z nadrukiem, czy gadżety z grawerem. Ciekawym pomysłem są również zestawy piśmiennicze w eleganckim opakowaniu, które doskonale sprawdzą się na szczególne okazje. Warto zadbać o to, aby wybór przedmiotu reklamowego był przede wszystkim dopasowany do charakteru firmy i współgrał z  jej profilem działalności. 

 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas