Artykuł sponsorowany Co zalicza się do reklamy zewnętrznej?

Co zalicza się do reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to forma reklamy, która wykorzystuje przestrzeń zewnętrzną do promowania produktów i usług. Jest to jedna z najstarszych form reklamy i można ją zobaczyć wszędzie, od billboardów po wiaty przystankowe. Reklama zewnętrzna to skuteczny sposób na łatwe dotarcie do potencjalnych klientów, ponieważ można ją zobaczyć w miejscach publicznych, takich jak ulice, parki i centra handlowe. Oto co się do niej zalicza.

Billboardy i banery reklamowe

Billboardy i banery to jedne z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Billboardy to duże nośniki reklamowe, które są zwykle umieszczane wzdłuż autostrad lub ruchliwych ulic, podczas gdy banery to mniejsze powierzchnie reklamowe, które można zawiesić na budynkach lub słupach oświetleniowych. Oba rodzaje reklamy zewnętrznej mają na celu wywarcie dużego wrażenia na przechodniach, ponieważ są widoczne z daleka i często przyciągają wzrok. Billboardy i banery mogą być również wykorzystywane do kierowania reklam do określonych odbiorców, takich jak osoby dojeżdżające do pracy lub turyści w określonych obszarach.

Szyldy i kasetony

Szyldy i kasetony to kolejny rodzaj reklamy zewnętrznej, który można wykorzystać do dotarcia do klientów w przestrzeni publicznej. Szyldy to duże formy reklamowe, które są zwykle umieszczane w pobliżu wejść do budynków lub na skrzyżowaniach, podczas gdy kasetony to mniejsze nośniki, które są zwykle przymocowane do ścian lub słupów. Szyldy i kasetony mogą pomóc firmom reklamować swoje produkty lub usługi w ruchliwych miejscach, takich jak centra handlowe lub stacje kolejowe. Mogą być również wykorzystywane do informowania ludzi o nadchodzących wydarzeniach lub ofertach specjalnych.

Reklama Citylight

Reklamy typu citylight, które oferuje np. Studio reklamy Design, to opłacalny sposób dla firm na reklamowanie swoich produktów lub usług np. na przystankach autobusowych. Reklamy citylight są zwykle umieszczane na bokach autobusów lub na wiatach przystankowych i zawierają przyciągające wzrok elementy wizualne, które mogą przyciągnąć uwagę przechodniów. Reklamy Citylight mogą być również wykorzystywane do kierowania reklam do określonych odbiorców, takich jak osoby dojeżdżające do pracy lub turyści w określonych obszarach.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas