Artykuł sponsorowany Balony jako część kampanii reklamowej

Balony jako część kampanii reklamowej

Skuteczna promocja – to jest to, na czym zależy każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i profilu działalności. Reklamować się można na wiele sposobów: reklama w telewizji i radio, banery reklamowe, plakaty czy ulotki. Dopełnieniem każdej kampanii reklamowej mogą być balony, oferowane m.in. przez firmę HUDI z Sopotu. Poza tym, że stanowią świetny gadżet, są dodatkową powierzchnią reklamową, a także fajną przyciągającą wzrok dekoracją. Właśnie takie rozwiązania sprawdzają się na różnych promocjach, eventach, targach czy hucznych otwarciach sklepów lub obiektów sportowych.

Zastosowanie

Zadaniem reklamy jest, by trafiła ona do konkretnych odbiorców. Musi być zauważona i zapamiętana. Jednym z elementów kampanii reklamowej mogą być balony. Przede wszystkim powinny posiadać logo danej firmy, dodatkowo może to być także jakiś slogan. Dobrze wyglądają w grupie. Kolorowe, różnokształtne i różnych rozmiarach, od tych standardowych po giganty o średnicy nawet 1 metra, unoszące się w powietrzu, ułożone w ciekawe kompozycje, przyciągające wzrok, z pewnością staną się świetną reklamą firmy. Oczywiście warto mieć też balony, które osobno można wręczać klientom, wówczas taki balon to swoista samodystrybuująca się reklama. Balony reklamowe wykorzystują przedsiębiorstwa z różnych branż, by zainteresować swoją ofertą i zwiększyć swoją sprzedaż, rozpoznawalność marki, ale także, by pozyskać grono nowych klientów. Dlatego dobrze, gdyby były wręczane nie tylko klientom, którzy odwiedzają firmę czy sklep, ale także w rejonie firmy bądź nieco dalej, przechodniom na ulicach. Jak potwierdzają badania, jeden balon reklamowy ma zasięg nawet do 1 km2 powierzchni. Balony są na tyle oryginalnym i ciągle zyskującym na popularności gadżetem promocyjnym, że mogą być wykorzystywane niezależnie od pory roku.

Do wyboru do koloru

Wiele firm oferujących rozwiązania reklamowe w swoich propozycjach posiada reklamę na balonach. Ta metoda sprawdza się w zasadzie niezależnie od profilu firmy. HUDI posiada szeroką gamę oferowanych lateksowych balonów z nadrukami. Proponuje balony metaliczne, balony pastelowe i transparentne. W ofercie posiada także balony foliowe. Wszystkie balony są dostępne w blisko 60 kolorach i aż 8 rozmiarach. Poza logiem i nazwą firmy, HUDI może umieścić na nich slogan, adres i dane kontaktowe, tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia klienta. Balon może być także wizytówką firmy. Dzięki stosowaniu wysokiej jakości balonów oraz nowoczesnym technologiom poligraficznym proponowane przez HUDI balony są solidnym dodatkiem podnoszącym wartość marketingową każdej kampanii reklamowej albo akcji promocyjnej. Doświadczeni pracownicy, wykorzystując swoje doświadczenie i kreatywność, chętnie zajmą się wykonaniem projektu na balony, jak też pomogą stworzyć ciekawe kompozycje na wszelkiego rodzaju eventy. Warto zaznaczyć, iż balony są swego rodzaju trójwymiarową ulotką, która buduje rozpoznawalność twojej marki. Dzięki swoim kształtom i kolorom kojarzą się pozytywnie bez względu na wiek odbiorców.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas