W jaki sposób reklamować swoją firmą?
Usługi specjalistyczneUlotki i broszurki
Najbardziej powszechnymi materiałami są różnego rodzaju broszurki oraz ulotki reklamowe. Mają niewielkie wymiary i mogą zawierać odpowiednią ilość informacji o przedsiębiorstwie. Warto rozdawać je na różnego rodzaju akcjach marketingowych, na przykład na stoiskach promocyjnych w galeriach handlowych lub na targach. Oprócz danych firmy powinny zawierać podstawowe informacje o jej działalności, a także zalety, które mogą przekonać klienta do skorzystania z usług. Skuteczność ulotek i broszurek jest jednak często podawana w wątpliwość, dlatego nie wolno ograniczać się tylko i wyłącznie do tego materiału.
Reklamy zewnętrzne
Za narzędzia, które przyciągają najwięcej uwagi, uznaje się różnego rodzaju reklamy wielkoformatowe, które są widoczne z dużych odległość. Są to przede wszystkim bilbordy i banery umieszczane na budynkach lub specjalnych stojakach w pobliżu ruchliwych ulic i w centrum miasta. Żeby bilbordy były skuteczne, powinny zawierać takie elementy jak:
- Nazwa firmy i logo – poprawiają rozpoznawalność marki.
- Dane kontaktowe – adres siedziby, a także kontakt w postaci maila lub numeru telefonu.
- Chwytliwy slogan – powinien zwrócić uwagę, utkwić w głowie odbiorcy i zachęcić do skorzystania z oferty.
- Ciekawa grafika – to właśnie ona ma kluczowe znaczenie, gdyż większość ludzi to wzrokowcy. Najpierw zwraca się uwagę na oprawę, a dopiero później na tekst.
Kluczowe jest nie tylko estetyczne zaprojektowanie bilbordu, ale także jego odpowiednia lokalizacja.
Odzież i firmowe samochody
Produkcją ulotek oraz reklam zewnętrznych zajmuje się między innymi firma poligraficzna Mpixel, której siedziba znajduje się w Lublińcu. Wśród skutecznych materiałów marketingowych, które oferuje przedsiębiorstwo, można wymienić również odzież oraz odpowiednio oklejone firmowe samochody. Największą zaletą reklamy na samochodzie oraz odzieży jest jej mobilność – może dotrzeć do sporego grona odbiorców. Dotyczy to w szczególności firm, które świadczą usługi zdalnie i przemieszczają się po terenie całego miasta lub kraju. Na samochodzie oprócz logo i podkreślenia, czym zajmuje się firma, warto umieścić także numer telefonu, pod którym można zamówić usługę.