Materiał Partnera Sitodruk w reklamie. Przykład zastosowań

Sitodruk w reklamie. Przykład zastosowań

Sitodruk to jedna z najchętniej wybieranych technik zadrukowywania. Jest często wybieraną usługą poligraficzną w przypadku firm, którym zależy na ciekawej identyfikacji wizualnej. W reklamie można znaleźć wiele sposobów jego zastosowania. Kluczem do sukcesu będzie jednak współpraca z zaufaną drukarnią z profesjonalnym doradztwem. Dlaczego warto zdecydować się na sitodruk?

Czym cechuje się druk sitodrukowy?

Sitodruk to bardzo uniwersalna i atrakcyjna pod względem cenowym technika znakowania. Największym jej plusem jest to, że sprawdza się w kontekście różnorodnych materiałów. Można ją stosować na:

Druk tego typu stosuje się zarówno w przypadku jednokolorowego, jak i wielobarwnego znakowania. Ze względu na szeroką gamę kolorystyczną farb możliwe jest uzyskanie bardzo wyrazistych i w pełni nasyconych barw. Co ważne, taki efekt jest wyjątkowo trwały.

Nadruki wykonane metodą sitodruku są odporne na wilgoć i promieniowanie UV, a także na uszkodzenia mechaniczne.   

Jakie reklamy można wykonać z wykorzystaniem sitodruku?

Jest wiele sposobów wykorzystania opisywanej metody. Z pewnością warto rozważyć wszystkie warianty, zarówno reklamę wewnętrzną, jak i zewnętrzną.

Jeśli marzy Ci się zwracający uwagę klientów baner z doskonale odwzorowanymi kolorami lub efektowna koszulka z logo firmy – wybierz sitodruk. Co istotne, taka decyzja będzie Ci się opłacać. Druk sitodrukowy jest bowiem atrakcyjny cenowo, i to niezależnie od zakresu zlecenia. Nawet pojedyncze egzemplarze nie wiążą się z ponoszeniem dużych kosztów. Korzyść zwiększa się jednak proporcjonalnie do wielkości realizacji.  

Oczywiście nieco inaczej będzie trzeba przygotować sitodruk na przedmiotach reklamowych, a w inny sposób robi się to na powierzchniach zewnętrznych. Wiedzą o tym wszystkie doświadczone firmy poligraficzne.

Komu zlecać usługi sitodruku?

Identyfikacja wizualna firmy to na tyle ważny aspekt działalności, że nie warto zwracać się do przypadkowych usługodawców. Najlepiej od razu skłaniać się ku profesjonalnym firmom o ugruntowanej pozycji na rynku.

Przykładem rekomendowanego usługodawcy świadczącego usługi sitodruku jest Amigo z siedzibą w Warszawie.

Podczas przygotowania nadruków korzystają oni z nowoczesnych maszyn oraz pełnej palety barw. Dlatego są w stanie wydrukować logo w każdej gamie kolorystycznej i przy zastosowaniu różnorodnego podłoża.

 

Podziel się