Artykuł sponsorowany Rodzaje kalendarzy firmowych

Rodzaje kalendarzy firmowych

Kalendarz firmowy to niezbędny gadżet reklamowy w każdym przedsiębiorstwie. Może mieć format ścienny w wersji jednodzielnej, dwudzielnej lub trójdzielnej oraz planszowej, a także biurkowy. Kalendarz na biurko występuje w formie stojącej lub jako podkładka z miejscem na notatki. Podpowiadamy, jak wybrać idealny kalendarz reklamowy.

Gdzie zamówić kalendarz firmowy?

Reklamowy kalendarz powstaje na podstawie projektu ustalanego z klientem. Na planszy kalendarza można dowolnie zaprojektować grafikę firmową z logo, a wybór odpowiedniego formatu zwykle jest zależny od ilości potrzebnego miejsca na nadruk reklamowy. Ważny jest również dobór papieru oraz technologii druku, które pozwolą na uzyskanie pożądanego efektu. Wykonanie kalendarza firmowego najlepiej zlecić profesjonalnej drukarni oferującej usługi projektowania. Warto skorzystać z usług drukarni Designer, która realizuje indywidualne zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego.

Firmowy kalendarz ścienny

Kalendarz ścienny może zawierać podział na kilka plansz z miejscem na terminarz. Kalendarz trójdzielny pozwala zmieścić wyrywane karty dla trzech miesięcy, a wielodzielny posiada zwykle 12 stron. Wybierając odpowiedni dla siebie projekt kalendarza, należy wziąć pod uwagę wielkość powierzchni reklamowej — na kalendarzach ściennych miejsce na reklamę znajduje się na całości tła, co daje szerokie pole manewru. W przypadku braku pomysłów na indywidualny projekt można skorzystać z oferty kalendarzy o uniwersalnej tematyce, w których przewidziane jest miejsce na logo lub grafikę reklamową.

Kalendarz biurkowy dla firm

Kalendarz reklamowy na biurko może mieć formę stojącego terminarza lub podkładki z miejscem na podręczne notatki. W przypadku formatu stojącego grafika firmowa jest nanoszona na podstawę kartonową z obydwu stron. Tło z grafiką zwykle jest laminowane, a nadruki wykonywane w technologii offsetowej, która pozwala uzyskać wysoką rozdzielczość i gładkie przejścia tonalne na grafikach. Zastosowanie papieru o wysokiej gramaturze wpływa na finalną jakość produktu oraz odporność na uszkodzenia wynikające z codziennej eksploatacji.

Podkładka biurowa zwykle składa się z 53 lub 26 kartek, pozwalających na prowadzenie tygodniowego planera. Standardowej wielkości biuwary mają format A3, B3 lub A2. Na spodzie skoroszytu montuje się podkładkę tekturową, która wzmacnia bok z odrywanymi stronicami. Wokół planszy na notatki przewidziane jest miejsce na grafikę reklamową według indywidualnego projektu.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas