Artykuł sponsorowany Jak przebiega montaż reklam wielkoformatowych?

Jak przebiega montaż reklam wielkoformatowych?

Duża powierzchniowo reklama nazywana wielkoformatową jest najskuteczniejszym nośnikiem przekazu promocyjnego w centrach miast lub ciągach komunikacyjnych. Najczęściej przybiera formę plakatu umieszczanego na specjalnych tablicach –billboardach. Jej efektywność zależy również od profesjonalnego montażu, który zalicza się do prac na wysokości. W związku z tym wykonują go przeszkoleni pracownicy, posiadający odpowiednie zaplecze techniczne.

Czym jest reklama wielkoformatowa?

Ten rodzaj promocji działalności danej firmy lub produktu zaliczany jest do reklam zewnętrznych. Powierzchnia tego rodzaju nośników przekracza 100 m2, dlatego miejscem jej ekspozycji są zazwyczaj ściany budynków, rusztowania podczas remontów elewacji obiektów, ale przede wszystkim specjalnie przeznaczone do tego billboardów. Ostatnie mogą stanowić samodzielne konstrukcje stalowe umieszczane w miejskich ciągach komunikacyjnych bądź drogach szybkiego ruchu, autostradach, jak również być zamontowane na murach budynków. Powierzchnia tego rodzaju tablic z kolei może dochodzić do 50 m2. Z reguły są wyposażone we własny oświetlenie, aby treść umieszczonego plakatu tworzonego w procesie druku wielkoformatowego była dobrze widoczna również w nocy.

Jak umieścić reklamę billboardową?

Dobrą widoczność takiego nośnika zapewnia nie tylko sam rozmiar plakatu i tablicy, ale także umieszczenie go w wysokim punkcie. Stąd też montaż reklamy wymaga zaangażowania specjalistów, na przykład firmy Z.M.B. Sławomir Olszewski z miejscowości Kowal, która dysponuje odpowiednim sprzętem do profesjonalnego umieszczenia plakatu na billboardzie. W tym celu zazwyczaj wykorzystuje się dwie metody. Jedną z nich jest zastosowanie podnośnika koszowego, gdzie z wysuniętej na odpowiedni poziom platformy pracownicy przyklejają reklamę. Druga to z kolei montaż wykonywany przy pomocy technik alpinistycznych. W takim przypadku odpowiednio przeszkolone osoby realizują usługę, znajdując się w podwieszeniu za pomocą dedykowanych do tego rodzaju prac lin oraz systemu asekuracji. Niektóre zlecenia sprzyjają temu, aby połączyć obydwa sposoby, co umożliwia szybszemu ukończeniu prac.

Co decyduje o trwałości reklamy?

Wielkoformatowe nośniki wiążą się z dużą inwestycją finansową, jednakże dobrze zaprojektowany przekaz może przynieść nieoczekiwanie duże korzyści. Warunkiem jest nie tylko wybór dobrej lokalizacji do umieszczenia plakatu, ale także jego solidne i precyzyjne przytwierdzenie. Stąd też wybierając profesjonalne usługi w tym zakresie, można być pewnym, że do montażu reklamy zostaną zastosowane wysokiej jakości kleje oraz impregnaty. Te ostatnie mają istotną funkcję, gdyż zabezpieczają plakat przed działaniem warunków atmosferycznych i przedłużają jego trwałość. Ponadto jako zleceniodawcy musimy mieć gwarancję, że prace przebiegną w pełni bezpiecznie i z zastosowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa przy pracy na wysokości.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas