Artykuł sponsorowany Podstawowe błędy popełniane przy rezerwowaniu miejsc hotelowych

Podstawowe błędy popełniane przy rezerwowaniu miejsc hotelowych

Najczęściej przyjazd do hotelu jest tym najprzyjemniejszym etapem podróży. Możemy wtedy udać się do pokoju, który zarezerwowaliśmy, by wreszcie odpocząć. Jednak zdarza się, że osoba rezerwująca, obsługa hotelowa lub strona internetowa popełni błąd, co na każdą ze stron nakłada dodatkowe problemy. Jakich błędów popełnia się najwięcej i jak ich uniknąć? Przeczytaj, zanim znów to zrobisz.

 

Przemyślana rezerwacja

Najczęstsze błędy popełniane podczas rezerwacji wynikają z błędów osób rezerwujących. Może to być zaznaczenie nieprawidłowego terminu lub w przypadku wycieczek uwzględnienie niewłaściwej liczby osób. Podczas rezerwacji należy dokładnie sprawdzić, co składa się na cenę końcową. Młodsze dzieci przeważnie nocują bezpłatnie, ponieważ liczy się, że śpią razem z rodzicami. W razie potrzeby można dopytać się o łóżeczko. Hotel może także zaproponować pakiety pobytowe w niższej cenie, lecz dotyczy to wybranych terminów, określonej ilości dób i osób. Zdecydowanie się na taką promocję i zmiana któregoś z czynników może poskutkować naliczeniem pierwotnej ceny.

 

Ważne informacje, o których trzeba wiedzieć

Przed rezerwacją należy także sprawdzić, w jakich godzinach jest doba hotelowa. Niektórzy goście oczekują, że mogą przyjechać o dowolnej porze i wyjechać wtedy, kiedy im się podoba. Obsługa hotelowa musi jednak przygotować i posprzątać pokój przed każdą nową osobą, a to wymaga określonego czasu. Rezerwujący powinien sprawdzić  także wszystkie szczegóły, które go interesują. Jeśli masz ze sobą tylko kartę kredytową, lepiej dowiedz się, czy hotel ją honoruje. Jak chcesz wziąć ze sobą psa, sprawdź, czy hotel jest przyjazny zwierzętom. Trzeba liczyć się także z dodatkowymi kosztami np. za parking strzeżony liczony od doby czy opłata klimatyczna.

 

Błędy obsługi, stron internetowych, systemów

Może się zdarzyć również tak, że błędna informacja pojawi się na stronie. Jeśli nie skontaktujemy się z hotelem w sprawie rezerwacji o zbyt niskiej cenie, konsekwencje mogą być bardzo różne. Na pewno spowoduje to pewne problemy z pobytem. Hotele często rezerwuje się przez strony pośredniczące, a to sprawia, że wystąpienie błędów wzrasta. Lepiej zawczasu zadzwonić do hotelu i dopytać się o wybraną rezerwację niż cieszyć się z podejrzanie niskiej ceny, a potem otrzymać telefon o odwołaniu rezerwacji z powodu problemów w systemie. Osoba pracująca w hotelu Orle w Gdańsku dodaje: Można także omijać wszelkie strony pośredniczące i pozyskiwać informacje prosto ze źródła. Zmniejsza to ryzyko wystąpienia pomyłki.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas