Artykuł sponsorowany Jakie nadruki umieszcza się na kartonach?

Jakie nadruki umieszcza się na kartonach?

Oznaczenia na kartonach wskazują na ich zawartość oraz sposób obchodzenia się z paczką. Na kartonach często umieszcza się logotypy oraz nazwę producenta, a także literowe oznaczenia – może to być na przykład numer seryjny urządzenia znajdującego się w środku. Producenci kartonów oferują możliwość wykonania nadruków zgodnie z indywidualnymi preferencjami.

O czym informuje nadruk na kartonie?

Na kartonie mogą znajdować się cenne informacje zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Nadruki na kartonach zwykle umieszcza się w celu określenia zawartości paczki – może to być logo producenta oraz numer seryjny urządzenia, a także informacje o modelu. Zwykle umieszcza się także kod kresowy. Producent opakowań tekturowych Optimal Box oferuje możliwość wykonania dowolnego nadruku, zgodnie ze zleceniem klienta. Na kartonach klapowych nadruk wykonywany jest po stronie zewnętrznej a na pudełkach fasonowych także w środku. Dostępne są kartony białe i klasyczne a nadruk nanoszony jest w palecie CMYK i Pantone.

Na kartonie mogą zostać naniesione także informacje o sposobie przechowywania oraz transportowania, a także zalecenia o ostrożnym traktowaniu – może to być piktogram w kształcie kielicha, który stanowi czytelny znak dla wszystkich uczestników łańcucha dostaw, że w środku znajduje się delikatny przedmiot lub urządzenie. Z kolei czarna parasolka jest wyraźnym sygnałem, że paczkę należy chronić przed wilgocią. Jeśli kartonu nie można odwracać do góry dnem, to drukuje się strzałki skierowane w górę.

Karton jako materiał reklamowy

Nadruki na kartonach mają jeszcze jedną funkcję — są istotnym elementem kampanii reklamowych. Pudełko kartonowe z nadrukiem jest tym, co widzi klient sklepu internetowego jako pierwsze, a jak wiadomo, pierwsze wrażenie jest kluczowe. Z tej zależności doskonale zdają sobie sprawę przedsiębiorstwa działające w sektorze e-commerce. Pudełko jest nie tylko sposobem na zabezpieczenie zawartości, ale także skutecznym nośnikiem informacji i reklamy. W tym kontekście kluczowy jest projekt graficzny, który powinien być zgodny z założeniami strategii reklamowej marki. Zwykły karton może stać się narzędziem wykorzystywanym w celu budowania trwałych więzi z klientem oraz sposobem na wykreowanie wizerunku profesjonalnego przedsiębiorstwa.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas

Newsletter