Artykuł sponsorowany Folia jako materiał reklamowy

Folia jako materiał reklamowy

Opakowanie foliowe są częścią naszej codzienności i otaczają nas praktycznie z każdej strony. Ze względu na ich liczne zalety wielu producentów decyduje się właśnie na wybór tego typu opakowań, dla swojego produktu. Jako klienci nieświadomie często podczas wyboru produktów kierujemy się ich estetyką, kojarzymy dany produkt z jego opakowaniem. Opakowanie jest więc doskonałą formą reklamy, właśnie ze względu na możliwość wykonania oryginalnego nadruku.

Opakowanie foliowe, jako reklama?

Opakowanie ma duży wpływ na to, w jaki klient będzie postrzegał dany produkt. Bardzo ważną możliwością, którą dają opakowania z folii polietylenowej, jest ich przezroczystość. Dzięki temu klient bez konieczności rozpakowywania towaru może zapoznać się z zawartością opakowania, czyli kupowanym produktem. Dodatkowo na folii opakowaniowej wykonać można nadruk. Możliwości są praktycznie nieograniczone i bez problemu można stworzyć dowolne projekty opakowań, które przyciągną wzrok potencjalnych klientów i zachęcą ich do zakupu danego produktu, co jest częstą praktyką wśród producentów – ze względu na bogaty wybór, który oferuje nam rynek, każdy z producentów chce zostać zapamiętanym, wyróżnić się.

Folia jonizowana

Rodzajem folii polietylenowej, z której zazwyczaj wykonuje się opakowania foliowe, doskonale nadającym się do wykonywania nadruków jest folia jonizowana. Dzięki procesowi jonizacji druk na folii pozostaje trwały i wysokiej jakości. Producenci folii opakowaniowej, tacy jak firma KaGenFol oferują firmom z branży produkcyjnej nie tylko folię jonizowana, przeznaczona pod nadruk, ale również gotową folię z nadrukiem indywidualnie wybranym przez klienta – ze względu na współpracę z drukarnią.

Nadruk na folii jonizowanej jest nieścieralny, trwały na czynniki mechaniczne i środowiskowe, dlatego wielu przedsiębiorców z branży produkcyjnej decyduje się na tę formę reklamy.

Nie tylko reklama

Nadruk na folii zazwyczaj zawiera logo i hasło reklamowe producenta, jednak często pełni także funkcję informacyjną. Producenci drukują na foliach opakowaniowych składy swoich produktów, informację o możliwości występowania alergenów, czy sposób użycia. Szczególnie ważne jest to w branży kosmetycznej oraz spożywczej, gdzie obowiązujące przepisy nakładają na przedsiębiorcę obowiązek dostarczenia klientowi tych informacji w miejscu łatwo dostępnym.

Ponadto, wielu producentów wykorzystuje możliwość druku na folii, do tworzenia opakowań promocyjnych lub tematycznych, na przykład świątecznych lub walentynkowych. Pozwala na małym nakładem finansowym zmienić wygląd całego produktu, a tym samym również jego grupę docelową.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas