
Czy kursy angielskiego online są równie efektywne jak zajęcia stacjonarne?
Nauka i edukacjaPrzedsiębiorstwa w Polsce coraz częściej rozszerzają swoją działalność poza granice kraju. Postęp technologiczny świata umożliwił błyskawiczne komunikowanie się z osobami z drugiego krańca globu. Właśnie dlatego umiejętność porozumiewania się w języku obcym stała się tak istotna. Jak nauczyć swoich pracowników języka angielskiego? Sprawdź, na jaką formę edukacji najlepiej postawić.
Nauka angielskiego – online czy stacjonarnie?
Wysoki poziom znajomości języka angielskiego stał się dla wielu branż kluczowy. Szczególnie ważne jest to w przypadku działów kadr i HR. Nauka przyda się jednak tak naprawdę każdemu. Jeśli podjąłeś już decyzję o skorzystaniu z usług szkoły językowej, czas na wybór preferowanej formy nauki. Pierwszą z nich są lekcje zdalne. Jest to zdecydowanie wygodniejsza forma komunikowania się od zajęć stacjonarnych. Za takim rozwiązaniem przemawia możliwość uczestniczenia w zajęciach z dowolnego miejsca. Dzięki temu każdy zainteresowany pracownik będzie mógł wziąć w nich udział. Jeśli preferujesz tradycyjne metody nauki, a Twoje przedsiębiorstwo znajduje się na terenie województwa śląskiego, koniecznie zapoznaj się z ofertą Expressis Verbis z Gliwic. Szkoła specjalizuje się również w prowadzeniu zajęć językowych online. Na tle konkurencji wyróżnia ich dostosowanie charakteru nauczyciela do temperamentu i podejścia szkolonych osób. Przeciwnicy nauki zdalnej uważają, że jest to mało efektywny sposób uczenia. Pamiętaj jednak, że jeśli zajęcia online są dobrze zorganizowane, nic nie stoi na przeszkodzie, aby nauczyć się języka obcego i w takich warunkach.
Szkoła języków obcych dla firm – jak wybrać?
W przypadku przedsiębiorstw nauka angielskiego wygląda nieco inaczej. Tutaj szkolenia muszą skupiać się na bardziej specjalistycznych, biznesowych zwrotach. Dobra szkoła językowa dla pracowników to taka, która podchodzi indywidualnie do każdego klienta. Ważna jest również umiejętność wykorzystania języka w praktyce. Dzięki temu rozmowy biznesowe będą bardziej naturalne, co wywrze pozytywne wrażenie na odbiorcy. Podczas konferencji wideo, biznesowych spotkań czy przy prowadzeniu korespondencji konieczne jest używanie poprawnych sformułowań i gramatyki. Dlatego szkolenia powinny uwzględniać najmniejsze detale języka obcego.