Materiał Partnera Stroje dla hostess, czyli wszystko o odzieży promocyjnej

Stroje dla hostess, czyli wszystko o odzieży promocyjnej

Na przeróżnego rodzaju targach, imprezach, wystawach czy chociażby w pobliskim markecie nie sposób nie zauważyć hostess. Pracownice zajmujące się tym zawodem mają za zadanie zachęcić potencjalnych klientów do zainteresowania się produktami swoich pracodawców. Przy tym nie dysponują jedynie miłym usposobieniem czy wiedzą, ale także odpowiedniego rodzaju odzieżą reklamową. Dowiedz się, jak powinna być ubrana hostessa, żeby zachęcać przechodniów.

Różnorodność kostiumów reklamowych

W zależności od promowanego produktu, a także charakteru wydarzenia czy miejsca, w jakim hostessa pracuje, jej ubiór (stworzony np. przez firmę Na Pokaz z Warszawy) zdecydowanie się różni. Czasem jest to skromny strój w postaci białej bluzki czy spódniczki, w innym przypadku możemy się natknąć na wspaniałe, kolorowe stroje o przeróżnym kroju. Najważniejsze w tym jest to, by hostessa odpowiednio i jak najlepiej zaprentezeowała siebie oraz promowane produkty.

W zależności od rodzaju oraz czasu (pory roku czy dnia) akcji promocyjnej możemy wyróżnić kilka zasadniczych grup, na któe można podzielić stroje dla hostess:

  • strój własny – firmy bez sporządzonej identyfikacji wizualnej często nie posiadają także odzieży reklamowej; w takich chwilach najlepszym rozwiązaniem okazuje się zalecenie pracownicom założenie białej bluzki lub koszuli, czarnego dołu i butów w tym samym kolorze; takie stroje idealnie sprawdzają się podczas bankietów, a przy tym nie powodują kosztów,
  • koszulki z logo – najczęściej pojawiają się w supermarketach i na targach branż o luźnym podejściu (jak np. targi gier), a do nich przeważnie dół stroju stanowią dżinsy lub ciemne spodnie; często koszulki nawiązują swoją barwą do identyfikacji wizualnej firmy,
  • skąpe stroje – choć to nie jest zbyt chwalebna część branży odzieży reklamowej, to często tego rodzaju pojawia się na imprezach motoryzacyjnych czy klubowych, często są to krótkie sukienki, topy czy szorty,
  • stroje firmowe – specjalnie zaprojektowane na potrzeby firmy idealnie komponują się z identyfikacją wizualną firmy, przy tym zachowują granice smaku (chociażby w branży motoryzacyjnej to mogą być kombinezony), a przy okazji także bardzo wyróżniają się na tle typowych strojów dla hostess.

Wraz ze zbliżającymi się wydarzeniami branżowymi warto zastanowić się nad strojami dla hostess, które będą idealnie zachęcać potencjalnych klientów. W tym celu muszą się wyróżniać i być odpowiednie do branży, w ramach której ma promować produkt w skuteczny sposób.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas